تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۱۴۵۳۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اینستاگرام آفلاین در راه است
اینستاگرام به زودی در دستگاه‌های اندروید بدون اتصال به اینترنت نیز کار می‌کند.
به گزارش ایسنا به نقل از انگجت، اینستاگرام قصد دارد امکان استفاده از این اپلیکیشن را در حالت آفلاین برای کاربران فعال کند. البته ثبت لایک‌ها و نظرات از زمان اتصال مجدد به اینترنت فراهم خواهد شد.

این شرکت که متعلق به فیس‌بوک است، اعلام کرده که بسیاری از ویژگی‌های برنامه اندرویدش در حال حاضر به صورت آفلاین نیز کار می‌کند و این کار درواقع کمکی به کاربران کشورهای در حال توسعه است که همواره امکان دسترسی به اینترنت را ندارند.

بنابراین با این قابلیت افراد می‌توانند فیدهای خود را در حالی که به وای‌فای یا دیتای موبایل خود متصل نیستند نیز مرور کنند، البته در صورتی که قبلا و زمانی که به اینترنت متصل بودند، تصاویر را لود (بارگزاری) کرده باشند.

کاربران می‌توانند تصاویر و ویدیوهای مورد نظر خود را لایک کنند، برای آنها نظر بگذارند و حتی کسانی مایل به دنبال کردن نیستند، آنفالو کنند و این تغییرات زمانی که دوباره به اینترنت متصل شوند، اعمال خواهد شد.

در حالی که اینستاگرام ویژگی آفلاین خود را تنها برای کاربران اندروید فعال کرده است، زیرا دستگاه‌های اندرویدی در بازار در حال توسعه شایع‌تر هستند، این قابلیت برای برخی از کاربران iOS نیز به زودی فراهم خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار