تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۴۵۳۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعزام دو ‌مصدوم هدتروما از لالی با بالگرد اورژانس
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از اعزام دو مصدوم هد تروما از لالی با بالگرد اورژانس هوایی 115 اهواز خبر داد
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از اعزام دو مصدوم هد تروما از لالی با بالگرد اورژانس هوایی 115 اهواز خبر داد.

دکتر شهیار میرخشتی اظهار کرد: صبح روز پنج شنبه (۳۱ فروردین ماه) یک فقره تصادف در محور لالی-اهواز و یک فقره تصادف دیگر در مرکز شهر لالی به اورژانس 115 اعلام و به دنبال آن به سرعت دو کد آمبولانس از پایگاه مرکزی لالی و پایگاه شهدای گمنام به محل این دو حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از رسیدن تکنسین‌های اورژانس 115 به محل حادثه و انجام اقدامات ‌درمانی اولیه، مصدومان به بیمارستان شهدای لالی منتقل شدند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان تصریح کرد: به دلیل شدت ضربه‌ای که به سر دو نفر از مصدومان وارد شده بود (هدتروما) و نیاز به اعزام این مصدومان به یک مرکز درمانی پیشرفته در مرکز استان، پس از هماهنگی با ستاد بحران دانشگاه علوم ‌پزشکی اهواز، ساعت 10 صبح با هماهنگی با هوانیروز بالگرد اورژانس هوایی به شهرستان لالی اعزام شد.

میرخشتی افزود: این دو مصدوم که دو مرد جوان بودند، در کمترین زمان ممکن جهت انجام مراحل درمانی به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار