تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۴۵۳۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کانکس پاسخگویی به مسائل شرعی در خرمشهر
کانکس پاسخگویی به مسائل شرعی از روز شنبه در میدان شهید مطهری آغاز به کار خواهد کرد
مدیر روابط عمومی دفتر امام جمعه خرمشهر گفت: کانکس پاسخگویی به مسائل شرعی از روز شنبه در میدان شهید مطهری آغاز به کار خواهد کرد.

سجاد مومن امروز با اشاره به بحث اهمیت مسائل شرعی، اظهار کرد: پاسخ دادن به مسائل مذهبی و شرعی مردم از اعمال واجب به حساب می‌آید و باید مبلغان و متخصصان در امور دین، پاسخگوی مسائل شرعی و در پی حل مشکلات مردم و جامعه باشند.

وی ادامه داد: این پاسخگویی اگر به صورت چهره به چهره انجام شود، به مراتب تاثیر و کیفیت آن بالاتر خواهد رفت و ما در پی این هستیم تا مردم سوالات و مشکلات شرعی خود را بدون واسطه و به صورت چهره به چهره با مبلغان و روحانیون در میان بگذارند.

مدیر روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان خرمشهر گفت: در همین راستا دفتر امام جمعه شهرستان در نظر دارد که یک کانکس برای پاسخگویی به مسائل شرعی در میدان شهید مطهری متمرکز کند.

مومن افزود: این کانکس پاسخ به مسائل شرعی در فضای زیبا و آراسته میدان شهید مطهری به صورت میزگرد و با حضور روحانیون و کارشناسان مسائل دینی هر روز ۲ ساعت پیش از اذان مغرب فعالیت می‌کند.

مدیر روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان خرمشهر آغاز به کار این کانکس پاسخ مسائل شرعی را روز شنبه دوم اردیبهشت‌ماه اعلام کرد و گفت: شهروندان برای برقرار کردن ارتباط تلفنی و پرسش مسائل شرعی خود، از طریق شماره تماس 29115 ارتباط برقرار کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار