تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۴۵۳۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرهنگسازی در حوزه سلامت چشم انتظار همکاری شهرداری اهواز و دانشگاه علوم پزشکی
ما در چند مرحله مختلف اسناد و مصوبات و حتی دستور شهردار را برای انتشار تابلوهای سلامت ارایه داده ایم و دوباره درگیر مراحل بعدی شده ایم و در نهایت کار با عدم پاسخگویی و پاسکاری مسوولان بی نتیجه باقی مانده است. بحث فرهنگسازی سلامت در راهروهای پیچ در پیچ اداری در حال خفه شدن است و هنوز اندر خم یک کوچه باقی مانده ایم
کنوکارپوس، باران، نفس، شورای سلامت استان و شهرداری!خوزنیوز : مجتبی اورکی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره فرا رسیدن هفته سلامت و اهمیت و نقش فرهنگسازی در پیشگیری و درمان بیماری ها از عدم همکاری شهرداری اهواز در این امر خبر داد.

 اورکی در گفت و گو با خبرنگار خوزنیوز گفت: کارگروه سلامت استان مصوب کرده است که در هفته سلامت تبلیغات سطح شهر اهواز به فرهنگسازی در حوزه سلامت اختصاص یابد و از سویی شهرداری اهواز نیز به موظف همکاری در این باره شده است. اما این مصوبه تاکنون محقق نشده و علی رغم دستور شخص شهردار اهواز ،همکاری لازم با دانشگاه علوم پزشکی صورت نگرفته است .

وی افزود: متاسفانه به هر نحوی در اجرای این مصوبه تاخیر افتاده است. ما در چند مرحله مختلف اسناد و مصوبات و حتی دستور شهردار را برای انتشار تابلوهای سلامت ارایه داده ایم و دوباره درگیر مراحل بعدی شده ایم و در نهایت کار با عدم پاسخگویی و پاسکاری مسوولان بی نتیجه باقی مانده است. بحث فرهنگسازی سلامت در راهروهای پیچ در پیچ اداری در حال خفه شدن است و هنوز اندر خم یک کوچه باقی مانده ایم .

 مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهوازگفت: سلامت روان و افسردگی یکی از مباحث جدی است که در هفته سلامت امسال پیگیری می شود . فرهنگسازی و اطلاع رسانی عمومی می تواند از از بروز این این بیماری ها و تبعات آنها بکاهد. اولویت هر جامعه ای سلامت مردم است و در صورت عدم همکاری نهادهای شهری با دانشگاه علوم پزشکی امر سلامت مورد تهدید واقع خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: انتظار می رود که شهرداری اهواز با دانشگاه علوم پزشکی بیش از پیش همکاری کند و با عمل به وظایف و مسوولیت های قانونی خود، نقش موثرتری را در این باره ایفا کند.
:
:
:
آخرین اخبار