تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۱۴۵۳۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آمادگی کامل دانش‌آموزان در جشنواره نخبگان قرآن، عترت و نماز خوزستان
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان با بیان اینکه به اذعان داوران رقابت در چهاردهمین جشنواره نخبگان قرآن، عترت و نماز دانش آموزان خوزستان بسیار نزدیک بوده است، گفت: همه دانش‌آموزان با آمادگی کامل حضور داشتند به طوری که در برخی از رشته‌ها و پایه‌ها تفاوت امتیاز به اندازه ۱۲ صدم بود.
علی بلاسم رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان در حاشیه اختتامیه چهاردهمین جشنواره نخبگان قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان خوزستان که شامگاه گذشته ۳۱ فروردین‌ماه در سینما نفت آبادان برگزار شد،  اظهار کرد: این مسابقات وسیله‎ای برای قرب الهی و انس دانش آموزان با سه منشور، قرآن و عترت و نماز است.

وی درباره فرآیند کامل مسابقات قرآن دانش‌آموزی از مرحله آموزشگاهی تا مرحله نخبگان توضیح داد: این مسابقات از آذرماه سال کذشته با حضور ۴۲۳ هزار دانش‌آموز در ۱۲ رشته بخش‌های قرآن، عترت و نماز آغاز به کار کرد. مرحله شهرستانی مسابقات با شرکت ۲۱۷ هزار نفر دانش آموز در همه شهرهای استان برگزار شد. پس از آن مرحله مقدماتی استانی، ۴ هزار و ۶۵۰ دانش آموز را پوشش داد و سپس در مرحله نهایی(نخبگان) ۷۶۳ دانش‌آموز با یکدیگر رقابت کردند.

بلاسم ضمن قدردانی از میزبانی خوب آبادان در این جشنواره قرآنی، تصریح کرد: به اذعان داوران رقابت بسیار نزدیک بوده و همه دانش‌آموزان با آمادگی کامل حضور داشتند به طوری که در برخی از رشته‌ها و پایه‌ها تفاوت امتیاز به اندازه ۱۲ صدم بوده است.

:
:
:
آخرین اخبار