تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۱۴۵۴۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حیان سعیدی بازار موسیقی را به «متاستاز» مبتلا کرد
خواننده خوزستانی موسیقی پاپ، نخستین آلبوم خود را تحت عنوان "متاستاز" روانه بازار کرد
حیان سعیدی بازار موسیقی را به «متاستاز» مبتلا کردخواننده خوزستانی موسیقی پاپ، نخستین آلبوم خود را تحت عنوان "متاستاز" روانه بازار کرد.

حیان سعیدی در پاسخ به سوالی درخصوص نام این آلبوم اظهار کرد: همیشه به دنبال انتشار آلبومی در شان مردم بوده‌ام. متاستاز نام بیماری است که بین عموم مردم به سرطان معروف است و این در حالی است که تعداد افراد مبتلا به این بیماری زیاد بوده اما مردم اطلاعی در مورد آن ندارند. این اسم را انتخاب کردم تا مردم را کنجکاو کنم که خوشبختانه موفق نیز شدم و همه می‌پرسیدند چرا متاستاز؟

وی در ادامه گفت: جمع کردن ترانه‎های این آلبوم هفت سال به طول انجامید زیرا گاهی مجبور به ایجاد تغییراتی در بعضی از این ترانه‎ها بودم.

این خواننده خوزستانی افزود: آلبوم متاستاز دارای 9 ترانه به نام‌های «نگاه کن»، «آوار»، «متاستاز»، «خاطرات»، «180 درجه»، «اتفاق»، «دریا»، «زخم تنهایی» و «همقدم» است.

وی با بیان این‎که تهیه این آلبوم بسیار پرهزینه بود و موسیقی کار کردن در این شرایط سخت‌تر می‎شود، اضافه کرد: متاسفانه از آن‎جا که قانون کپی رایت در فضای مجازی وجود ندارد، قدرت تولید آلبوم از خواننده گرفته می‌شود و در نتیجه می‎توان انتظار داشت در آینده به دوره صفحه و زمان تک‌ترانه بازگردیم که نتیجه آن تولید یک اثر و فروش یک اثر است.

سعیدی با اشاره به این‌که در گذشته به انتشار تک ‎ ترانه و اجرا در صداوسیما مشغول بوده ‎ است، تصریح کرد: علاقه خود من تولید و انتشار آلبوم است، زیرا به عقیده من هویت هنرمند را آلبوم آن هنرمند تعیین می‎کند.

وی در ادامه به آلبوم دوم خود نیز که در دست ساخت است اشاره کرد و گفت: آلبوم جدیدم که 60 درصد آن آماده شده است تا سال آینده روانه بازار می ‎ شود.

این خواننده درباره نام آلبوم دوم خود نیز خاطرنشان کرد: تاکنون چندین نام را برای این آلبوم مد نظر قرار داده‎ام که هنوز به جمع‎بندی نهایی در خصوص آن نرسیدم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار