تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۱۴۵۴۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تایید صلاحیت 781 داوطلب شورای شهر و روستای شادگان
از مجموع 840 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تاکنون 781 داوطلب برای انتخابات شورای شهر و روستای شادگان تایید صلاحیت شدند
 فرماندار شادگان گفت:از مجموع 840 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تاکنون 781 داوطلب برای انتخابات شورای شهر و روستای شادگان تایید صلاحیت شدند.

احمد جعفری نسب یکشنبه افزود: 59 داوطلب پس از بررسی صلاحیت ها از سوی هیات های اجرایی رد صلاحیت شدند که در صورت اعتراض می‌توانند از سوم تا ششم اردیبهشت‌ماه می‌توانند به هیات‌های نظارت شهرستان و استان مراجعه کنند.

وی اظهار داشت:از مجموع 840 داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شادگان، چهار نفر در شهر شادگان، 6 نفر در شهر دارخوین، 3 نفر در شهر خنافره ، 42 نفر در روستاهای بخش مرکزی، یک نفر در روستاهای بخش دارخوین و سه نفر در روستاهای بخش خنافره رد صلاحیت شده‌اند.

فرماندار و رئیس هیات اجرائی شهرستان شادگان در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد:نتیجه بررسی شکایت‌ها روز هفدهم اردیبهشت‌ماه اعلام شده و اسامی داوطلبان از بیستم ماه جاری نهایی و اعلام خواهد شد.

وی از پیش‌بینی 185شعبه اخذ رای برای انتخابات پیش رو در شهرستان شادگان خبر داد و گفت:تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شادگان اندیشیده شده است.

انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری 29 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان برگزار می‌شود.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
0
0
781 نفر در یک شهر کوچک؟چه خبر؟
:
:
:
آخرین اخبار