تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۱۴۵۴۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هئیت‌های ورزشی زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان:
دومین زورخانه بندرماهشهر راه‌اندازی می‌شود
رئیس هئیت‌های ورزشی زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان خوزستان از رایزنی‌های انجام شده برای راه‌اندازی دومین زورخانه بندرماهشهر خبرداد
رئیس هئیت‌های ورزشی زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان خوزستان از رایزنی‌های انجام شده برای راه‌اندازی دومین زورخانه بندرماهشهر خبرداد و گفت: رایزنی‌های امیدوار کننده‌ای با پتروشیمی مارون برای راه‌اندازی دومین زورخانه بندر ماهشهر انجام شده که ان‌شاءالله با پیگیری مسؤولان محقق خواهد شد.

احسان‌الله افخمی در آیین گردهمایی هیئت‌های ورزشی زورخانه‌ای در این شهرستان اظهار کرد: هدف از این گردهمایی‌های دوره‌ای ترویج فرهنگ زورخانه‌ای و پهلوانی در جامعه ورزشی و به ویژه در بین جوانان و نوجوانان است.

وی افزود: وجه تمایز این ورزش نسبت به سایر ورزش‌های کشور تاکید بر اخلاق مداری و اعتقادات دینی و ترویج صفات راستی، درستی، اخلاق و دیانت برگرفته از صفات امیرالمومنین است.

رئیس هیئت‌های ورزشی زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان خوزستان در ادامه به برنامه‌های هیئت‌ها در سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: در سال ۹۶ مسابقاتی پیشنهادی در سطح کشور تدوین و ارائه شده که پس از بررسی و نهایی شدن اعلام خواهد شد.

افخمی اضافه کرد: مسابقات استانی نیز به مناسبت‌های مختلف در سال جدید تدارک دیده شده که از همه مهم‌تر می‌توان به مراسم ۱۷ شوال روز پهلوان اشاره کرد که با حضور تمامی مسؤولان استانی و ورزشکاران سراسر استان به طور نمادین در اهواز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقات تدارک دیده شده به مناسب آزادسازی خرمشهر در این شهرستان، ۵ مهر روز شکست حصر آبادان در این شهرستان و روز مقاومت در در دزفول در رده‌های سنی مختلف برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان در ادامه با اعلام رضایت از کیفیت برگزاری این گردهمایی در بندر ماهشهر، اظهار کرد: خوشبختانه این گردهمایی که برای نخستین بار به میزبانی شهرستان بندر ماهشهر برگزار شده با کیفیت بالایی انجام شده که این موضوع تصدیق روحیه خوب و نشاط مسؤولان این شهرستان از بدو شروع به کار زورخانه پوریای ولی در بندر ماهشهر بود.

وی ادامه داد: شهرستان بندر ماهشهر ظرفیت زیادی برای گسترش و پیشرفت این ورزش دارد که مصداق آن راهیابی ورزشکاران این شهرستان در رده سنی نونهالان به مسابقات کشوری و کسب مقام اول در میان ورزشکاران خوزستانی است.

افخمی در ادامه از رایزنی‌های انجام شده برای راه‌اندازی دومین زورخانه در شهرستان بندر ماهشهر خبر داد و گفت: رایزنی‌های خوب و امیدوار کننده‌ای با پتروشیمی مارون برای راه‌اندازی دومین زورخانه در این شهرستان انجام شده که ان‌شاءلله با پیگیری مسؤولان محقق خواهد شد.

وی در پایان میزبان بعدی این گردهمایی‌ها را اعلام کرد و گفت: با هدف معرفی هرچه بهتر این ورزش باستانی گردهمایی‌های هئیت‌های ورزشی زورخانه استان به صورت دوره‌ای در شهرستان‌های مختلف برگزار می‌شود که میزبان بعدی این گردهمایی‌ها شهرستان دزفول خواهد بود.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
0
0
جاداشت از آقای مهندس نصیری میدان دارزورخانه ماهشهرکسی که پیگیریهای زیادی کرد برای راه اندازی و ازمهندسین پتروشیمی مارون میباشد تشکروقدردانی شود.
:
:
:
آخرین اخبار