تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۴۵۴۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در آخرین بازدید مسؤولان فدراسیون فوتبال
ورزشگاه نفت و گاز اروندان مهیای میزبانی از فینال جام حذفی شد
پس از آخرین بازدید توسط مسؤولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبل از ورزشگاه خرمشهر، این استادیوم مهیای برگزار دیدار فینال جام حذفی عنوان شد
پس از آخرین بازدید توسط مسؤولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبل از ورزشگاه خرمشهر، این استادیوم مهیای برگزار دیدار فینال جام حذفی عنوان شد.

در بازدیدی که زمستان گذشته مسؤولان فدراسیون فوتبال از ورزشگاه نفت و گاز اروندان داشتند، عنوان شد که چمن این ورزشگاه مطلوب نیست و با این اوصاف خرمشهر نمی‌تواند میزبان فینال جام حذفی باشد.

پس از آن بود که ترمیم چمن این ورزشگاه در دستور کار مسؤولان قرار گرفت تا خرمشهر بتواند برای دومین سال متوالی میزبانی این رویداد را بر عهده گیرد.

همچنین بازی‌های تیم دسته دومی کارون اروند خرمشهر نیز در حساس‌ترین مراحل لیگ دو به ورزشگاه تختی آبادان انتقال یافت تا آسیبی به چمن این ورزشگاه وارد نشود.

در بازدید که مسؤولان فدراسیون فوتبال به تازگی از این ورزشگاه داشتند، برگزاری فینال جام حذفی فوتبال کشور را در این ورزشگاه بلامانع و حتمی دانستند.

بر همین اساس، دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشور در فصل 95-96 در تاریخ 21 اردیبهشت‌ماه جاری بین تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در ورزشگاه نفت و گاز اروندان برگزار خواهد شد.

این ورزشگاه سال گذشته نیز میزبان دیدار فینال جام حذفی بین تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان بود که به قهرمانی نماینده اصفهان انجامید.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار