تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۴۵۵۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شادگان ؛ شهرستانی فاقد استخر
در شادگان نیاز مبرم به یک استخر داریم و تنها شهرستانی است که از داشتن استخر محروم است
رییس اداره ورزش و جوانان شادگان گفت: در شادگان نیاز مبرم به یک استخر داریم و تنها شهرستانی است که از داشتن استخر محروم است.

خلیل آمله اظهار کرد: روز جمعه (یکم اردیبهشت‌ماه) سالن حجاب شهرستان شادگان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان افتتاح شد. این سالن 13 سال پیش کلنگ‌زنی شد و بعد از ساخت و نصب کف‌پوش‌ها، برای مدت پنج سال مورد استفاده قرار گرفت ولی به دلیل از بین رفتن کف‌پوش سالن، هشت سالی رها شد تا این‌که با دستور حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان دستور نصب کف‌پوش‌ها در سال جاری داده شد و در نهایت این سالن روز جمعه به افتتاح رسید.

وی خاطرنشان‌کرد: همچنین از 20 سال پیش بازسازی ورزشگاه 3 هزار نفری تختی شادگان آغاز شد که سپس این پروژه برای مدت 15 سال رها شد و در حال حاضر با دستور نماینده و فرماندار شهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، چمن طبیعی این ورزشگاه قرار است روز جمعه هفته جاری به افتتاح برسد، البته هنوز استیج‌ها مشکل دارند و این ورزشگاه از جایگاه وی‌آی‌پی و رختکن هم برخوردار نیست. همچنین همراه با این زمین چمن طبیعی، قرار است یک زمین چمن مصنوعی به افتتاح برسد.

رییس اداره ورزش و جوانان شادگان گفت: در مجموع، پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام شادگان رها شده بودند و کمتر کسی به آن‌ها توجه می‌کرد که با حضور ناصری‌نژاد، نماینده محترم شهرستان، امام جمعه، فرماندار و حیدری در راس مدیریت ورزش استان و دید وسیع و نگاه او به مناطق محروم، این لطف شامل حال شهرستان شد که پروژه‌های ورزشی آن مورد بازسازی قرار بگیرند.

وی با بیان این‌که شادگان نیاز مبرم به یک استخر دارد و تنها شهرستانی است که از داشتن استخر محروم است، عنوان کرد: کلنگ احداث یک استخر در شهرستان از سال 89 زده شد که با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی، به مدت شش سال رها شد که اخیرا مدیرکل ورزش و جوانان استان دستور داد که این استخر تا عید سعید فطر به بهره‌برداری برسد.

آمله گفت: ورزشکاران ما از نظر امکاناتی در شرایط خوبی قرار ندارند ولی در همین فقر امکاناتی، موفق شده‌اند مدال‌های خوبی در سطح ملی و فراملی کسب کنند و باید بگویم که این افتخار‌آفرینی‌ها با غیرت و تعصب آن‌ها نسبت به شادگان بوده است. ما در رشته‌های رزمی، کاراته، فوتبال، فوتسال، وزنه‌برداری، تیراندازی، سوارکاری، کبدی، ورزش‌های روستایی، بومی و محلی فعال هستیم و قصد داریم با بهتر شدن زیرساخت‌ها، در رشته‌های بسکتبال، والیبال، دو و میدانی، بوکس، کشتی، هندبال و سایر رشته‌ها نیز فعال شویم.

وی با بیان این‌که زیرساخت و نگه‌داری از اماکن ورزشی حرف اول را در ورزش می‌زند، افزود: مدیرکل ورزش و جوانان استان در برنامه خود دارد که تمام هیات‌های استانی و شهرستانی را تجهیز کند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زادمهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
0
0
شهرستان رامشیر هم از صدقه سر مسئولین عزیزمان در شهر تنها زمین خوب خاکی که تمام جامهای محلات در آن برگزار میشدو جوانان عاشق فوتبال را به خوبی بدور خود جمع میکرد را حدودا 10 سال قبل تخریب و بنام مجموعه ورزشی آغاز بکار کردند. این مجموعه در حال حاظرنه تنها نیمه کاره مانده بلکه محل امن و استانداردی برای زادو ولد سگهای ولگرد و محل امنی برای تجمع معتادان شده است.............
:
:
:
آخرین اخبار