تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۴۵۵۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تغییرات احتمالی مدیریتی در پرسپولیس و استقلال
دو هفته پس از پایان لیگ برتر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری هم مشخص شده. نتیجه ای که هر چه باشد به تغییرات در مدیریت سرخابی خواهد رسید. رییس جمهور ابقا شود وزیرورزش باقی می ماند و تغییرات را انجام می دهد ، فرد دیگری رییس جمهور شود با کمی فاصله زمانی به سراغ هیات مدیره سرخابی خواهد آمد.
هیات مدیره پرسپولیس و استقلال در پایان فصل جاری لیگ برتر با تغییراتی رو به رو خواهند. تغییراتی که ممکن است از اضافه شدن چند عضو شروع ، تا حذف هیات مدیره فعلی و البته تغییر مدیرعامل فعلی کشیده شود.

به گزارش عصرایران ، هیات مدیره دو باشگاه پرطرفدار تهرانی همیشه محلی بوده برای نمایش توانایی های مدیران کم سابقه در ورزش ، مدیرانی که در سال های اخیر به غیر از عده معدود باقی ناموفق بوده اند.

البته که مدیران موسوم به ورزشی هم موفقیت چندانی نداشته اند.چه اینکه بدهی های میلیاردی حال حاضر دوباشگاه نشان می دهد که هیات مدیره ها عملا کار خاصی نکرده اند.

در طی دوسال اخیر اما با فعالیت های انجام شده سرخابی های پایتخت تا حدی خودکفا شده اند. آنها با کمک سامانه پیامکی خرج و دخل خودشان را در می آورند و البته به مدت دو سال است که دستشان به صورت کامل از بیت المال کوتاه شده.

با این همه به نظر می رسد که وزارت ورزش این مدل فعالیت را یک فعالیت سازمانی توسط وزارتخانه می داند و از هیات مدیره انتظار درآمدزایی بیشتری دارد.

اتفاقی که به دلایل کاملا مشخص در سال های گذشته رخ نداده و بعید است که در سال های آینده هم رخ بدهد. با این حال عدم درآمدزایی همیشه به علت خوبی برای تغییرات در هیات مدیره دوتیم تبدیل می شود.

پرسپولیس روزهای خوبی را پشت سرمی گذارند و قهرمانی اش مسجل شده اما استقلالی ها چندان رضایتی از شرایط شان ندارند. این شرایط کمک می کند که تغییرات در راس مدیریت استقلال به سرعت بیشتری انجام شود اما هیچ دلیلی وجود ندارد که تغییرات در دوباشگاه رخ ندهد.

هیات مدیره استقلال و پرسپولیس هر دو در دوره وزارت ورزشی محمود گودرزی انتخاب شده اند و از روز تغییر وزیر ورزش شایعه هایی برای تغییر دو مدیرعامل وجود داشته. حالا و با توجه به نزدیکی پایان فصل بعید نیست که دوباره تیغ حذف به هیات مدیره و حتی مدیرعامل دوباشگاه برسد.

 دو هفته پس از پایان لیگ برتر نتیجه  انتخابات ریاست جمهوری هم مشخص شده. نتیجه ای که هر چه باشد به تغییرات در مدیریت سرخابی خواهد رسید. رییس جمهور ابقا شود وزیرورزش باقی می ماند و تغییرات را انجام می دهد ، فرد دیگری رییس جمهور شود با کمی فاصله زمانی به سراغ هیات مدیره سرخابی خواهد آمد.
مرجع / عصر ایران
:
:
:
آخرین اخبار