تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۴۵۵۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشگاه خبر داد:
موافقت اصولی با ارتقاء دانشگاه آزاد شوش از مرکز به واحد
اگر کارها بر اساس برنامه پیش برود تا شش ماه آینده با اتمام فرآیندهای اداری و انجام برخی ساخت‌وسازها می‌توانیم وارد فاز اجرایی شویم
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوش از موافقت اصولی سازمان مرکزی برای تبدیل این دانشگاه از مرکز به واحد خبر داد و گفت: اگر کارها بر اساس برنامه پیش برود تا شش ماه آینده با اتمام فرآیندهای اداری و انجام برخی ساخت‌وسازها می‌توانیم وارد فاز اجرایی شویم.

دکتر رضا فرشیدی در با اشاره به تلاش مسئولان دانشگاه آزاد شوش برای تبدیل شدن این دانشگاه از مرکز به واحد، اظهار کرد: در سال 95 دانشگاه ساختمان جدیدی را خریداری کرد و هم‌اکنون ما به ساختمان جدید با مساحت یک هفت مترمربع منتقل شده‌ایم و کلاس‌های دانشجویان در ساختمان جدید برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ساختمان سابق دانشگاه استیجاری بود، افزود: دارا بودن یک ساختمان می‌تواند گام مهمی در راستای مستقل شدن دانشگاه و تبدیل آن از مرکز به واحد باشد. موافقت اصولی سازمان مرکزی برای تبدیل دانشگاه از مرکز به واحد نیز اخذ شده است و اکنون باید وارد فاز اجرایی شویم؛ برنامه‌ریزی‌های مختلفی نیز در این زمینه انجام شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوش گفت: هم‌اکنون حدود یک هزار دانشجو در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند؛ البته دانشگاه هنوز نیاز به توسعه بیشتری دارد، به همین دلیل نیز تلاش می‌کنیم تعداد دانشجویان خود را افزایش دهیم. بر اساس زمان‌بندی در نظر گرفته‌شده اگر کارها مطابق برنامه پیش برود تا شش ماه آینده در صورت انجام شدن برخی ساخت‌وسازها می‌توانیم وارد فاز اجرایی شویم.

فرشیدی ادامه داد: در حوزه آموزشی، سال 95 تلاش کردیم که رشته‌های دانشگاه را گسترش دهیم؛ تا‌کنون مجوز پذیرش دانشجو در 2 رشته جدید برای مهرماه امسال اخذ شده است. با اضافه شدن این رشته‌ها هم‌اکنون حدود 10 رشته در دانشگاه وجود دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار