تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۱۴۵۵۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همایش شعر عربی با حضور ٨ شاعر بین‎المللی در شادگان برگزار می‎شود
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شادگان از برگزاری همایش بین‎المللی شعر عربی ویژه اعیاد شعبانیه با حضور شعرای بنام چهار کشور منطقه در مرکز این شهرستان خبر داد
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شادگان از برگزاری همایش بین‎المللی شعر عربی ویژه اعیاد شعبانیه با حضور شعرای بنام چهار کشور منطقه در مرکز این شهرستان خبر داد.

سعید جنامی افزود: این همایش، چهاردهم اردیبهشت‎ماه سال جاری با حضور هشت شاعر بنام از کشورهای عراق، بحرین، لبنان، سوریه و جمعی از شاعران استان خوزستان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت:بر اساس برنامه، آیین افتتاحیه این همایش ساعت ۹ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمجید شرفی امام‌جمعه شهرستان در سالن ملافاضل سکرانی آغاز می‌شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی در پایان به حمایت‎های بی‎دریغ ناصری‎نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و دکتر جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان نیز اشاره و اظهار کرد: به‌منظور بهره‌گیری عموم مردم از این همایش مراسم اختتامیه ساعت ۲۱ چهاردهم اردیبهشت‎ماه با سخنرانی نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و با اهدای لوح تقدیر در پارک شهر برگزار می‎شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار