تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۴۵۵۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تاییدصلاحیت 349نفر در انتخابات شوراهای اسلامی خرمشهر
349 داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان از سوی هیات های اجرایی تایید صلاحیت شده و به آنان اعلام شد
معاون سیاسی و اجتماعی خرمشهر و رئیس ستاد انتخابات شهرستان گفت: 349 داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان از سوی هیات های اجرایی تایید صلاحیت شده و به آنان اعلام شد.

کاظم بهردینی مجموع داوطلبان ثبت نامی شهر و روستا در شهرستان خرمشهر را 420 داوطلب عنوان کرد و گفت : از این تعداد 123 داوطلب در شهر و 26 داوطلب در مینوشهر و 265 داوطلب در روستا بودند که شش نفر در شهر انصراف داده اند.

وی گفت: از مجموع 123 داوطلب در شهر خرمشهر، 28 داوطلب رد صلاحیت شده، 89 نفر تایید و شش نفر نیز انصراف داده اند.

بهردینی افزود: از مجموع 26 داوطلب پنجمین دوره انتخابات مینوشهر شش نفر رد صلاحیت شده و 20 نفر تایید شدند.

معاون سیاسی و اجتماعی خرمشهر و رئیس ستاد انتخابات شهرستان افزود: 265 داوطلب ثبت نامی در بخش روستایی، 240 داوطلب تایید و 25 داوطلب نیز ردصلاحیت شدند.

بهردینی با بیان اینکه داوطلبانی که رد صلاحیت شدند تا ششم اردیبهشت وقت اعتراض دارند، گفت: داوطلبانی که صلاحیت آنان در این مرحله از سوی هیات های اجرایی رد شده است، می توانند شکایت خود را از سوم تا ششم اردیبهشت به هیات نظارت ارسال کنند.

وی تعداد صندوق های اخذ رای پیش بینی شده در شهرستان خرمشهر برای انتخابات رییس جمهوری و شوراهای شهر و روستا را 100 صندوق عنوان کرد و گفت: برای برگزاری انتخابات سه هزار و 500 نفر عضو هیات اجرایی فعالیت می کنند.

پنجمین دوره انتخابات شورهای شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیست و نهم اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان و شهرستان خرمشهر برگزار می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار