تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۴۵۵۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل بنیاد شهید خوزستان:
معافیت مالیاتی فرزندان جانبازان بالای 70درصد در دست پیگیری است
معافیت مالیاتی فرزندان جانبازان بالای 70درصد ، شاغل در دستگاههای دولتی و عمومی استان در دست بررسی و پیگیری است
مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: معافیت مالیاتی فرزندان جانبازان بالای 70درصد ، شاغل در دستگاههای دولتی و عمومی استان در دست بررسی و پیگیری است.

عبدالرضا فرجیان افزود: موضوع درخواست معافیت مالیاتی فرزندان جانبازان 70درصد به بالا در سازمان متبوع در دست بررسی و پیگیری است که امید است در خواست معافیتی این عزیزان به سرانجام نهایی برسد.

وی گفت: موضوع معافیت مالیاتی فرزندان جانبازان زیر 70درصد که در دستگاههای دولتی و عمومی شاغل هستند هنوز در کمیسیون مربوطه مطرح نشده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در ادامه گفت: طبق قانون همه آزادگان و جانبازان شاغل با هر درصدی که باشند از معافیت کامل مالیاتی برخوردار هستند و هیچ دستگاهی حق کسر مالیات از حقوق آنان را ندارد.

فرجیان با بیان اینکه همه دستگاههای اجرایی و عمومی استان موظف هستند طبق قانون 25درصد سقف استخدامی خود را از جانبازان و فرزندان معزز شاهد داشته باشند افزود: البته در برخی دستگاههای اجرایی این قانون رعایت نشده است.

وی اشتغال و درمان را دو دغدغه خانواده های معظم شهدا و جانبازان استان بیان کرد و افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران همه توان خود را برای رفاه حال ایثارگران و خانواده های آنان به کار بسته است.

جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان که به نوعی به آنان خدمت رسانی می شود200هزار نفر است.

استان خوزستان 23هزار شهید ، 35هزار جانباز و 2 هزارو 750 آزاده تقدیم اسلام و ایران کرده است.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
حبیبه ناصح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
0
0
با سلام و احترام لطفا در مورد خبر مدیرکل بنیاد شهید خوزستان در خصوص پیگیری معافیت مالیاتی فرزندان جانبازان بالای 70% در حال حاضر در چه مرحله ای است من از تبریز تماس گرفتم درر صورت امکان از نتایج رایزنی ما را هم مطلع فرمایید با تتشکر ناصح
ناشناس
|
ROMANIA
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
0
0
سلام پس کی جواب میدن
:
:
:
آخرین اخبار