تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۱۴۵۵۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورود گردوخاک ازعراق به خوزستان/ فرمانداریها نسبت به تعطیلی ادارات و مراکزآموزشی تصمیم بگیرند
خوزنیوز: اداره کل هواشناسی خوزستان صبح امروز دوشنبه با صدور اطلاعیه ای نسبت به ورود و فرونشینی توده گردوخاک وسیع عراقی در استان خوزستان هشدار داد.

 به گزارش خوزنیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، براساس گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان انتظار می رود در روز دوشنبه (روزجاری کاهش دید افقی و کیفیت هوا  با احتمال تداوم آن تا اواسط روز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه جاری شاهد باشیم.

براین اساس اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان ضمن اعلام تشکیل جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ها نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم تاکید و اضافه کرده است که فرمانداریها امروز طبق صورتجلسه و با هماهنگی اداره کل مدیریت بحران نسبت به تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی تصمیم گیری و اقدام کنند.

دراین گزارش اضافه شده است که کلیه دستگاههای مرتبط ؛ مراکز درمانی و بهداشتی و خدماتی شهرستان درحالت آماده باش باشند . همچنین پست ها و خطوط انتقال برق و تاسیسات و شبکه های آبرسانی مورد بازدید قرارگیرند.

اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان همچنین نسبت به اطلاع رسانی به شهروندان به ویژه بیماران، کودکان ، سالمندان ، مسافران عشایر، کشاورزان، دامداران ، صیادان و غیره برای رعایت نکات ایمنی و بهداشتی تاکید و از مردم به ویژه بیماران خواسته است که از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند و از ماسک مناسب درهنگام گردوغبار استفاده کنند.
:
:
:
آخرین اخبار