تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۴۵۵۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
150 هزار نفر در شوش شرایط شرکت در انتخابات را دارند
فرماندار و رییس ستاد انتخابات شوش گفت: بیش از 150 هزار نفر از جمعیت این شهرستان شرایط شرکت در انتخابات 29 اردیبهشت ماه را دارند.

رضا نجاتی روز دوشنبه جمعیت این شهرستان را بیش از 200 هزار نفر عنوان کرد و افزود:تمهیدات لازم برای فراهم کردن زمینه حضور پر شور مردم شوش و بخش های مرکزی ،فتح المبین و شاوور این شهرستان در انتخابات پیش رو پیش بینی شده است.

وی تعداد شعب اخذ رای پیش بینی شده برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان را 231 شعبه اخذ رای عنوان کرد.

فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان شوش تعداد دست اندرکاران برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه را بیش از 6 هزار نفر عنوان کرد و گفت: این افراد شامل نمایندگان فرماندار، اعضای شعب، نیروهای امنیتی و انتظامی، تدارکات و پشتیبانی، اعضای ستاد ، نظارت و بازرسی می باشند که وظیفه برگزاری انتخابات در شهرستان شوش را بر عهده دارند.

وی با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی، قانون‌مداری و امانت‌داری در برگزاری انتخابات، خاطر نشان کرد: تمام ظرفیت شهرستان شوش برای ایجاد بستر لازم و مطلوب در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه به کار گرفته شده است.

شهرستان شوش دارای پنج شهر و 220 روستاست.

29 اردیبهشت ماه جاری ، ایران اسلامی شاهد انتخاباتی باشکوه و حماسی است.

مردم سراسر کشور برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با رصد فعالیت تبلیغاتی نامزدها آماده می شوند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار