تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۴۵۵۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر شبکه بهداشت و درمان شوش:
بخش تالاسمی بیمارستان نظام مافی راه اندازی می شود
مدیر شبکه بهداشت و درمان شوش به مناسبت آغاز هفته سلامت از راه اندازی بخش تالاسمی بیمارستان نظام مافی و دیگر طرح ها در حوزه بهداشت و درمان خبر داد
مدیر شبکه بهداشت و درمان شوش به مناسبت آغاز هفته سلامت از راه اندازی بخش تالاسمی بیمارستان نظام مافی و دیگر طرح ها در حوزه بهداشت و درمان خبر داد.

محسن حاذقی اظهار کرد: سال ۹۶، سال بهره برداری از مهمترین پروژه های عمرانی شبکه بهداشت و درمان شوش است. بهره برداری رسمی از سالن انتظار و بخش تالاسمی بیمارستان نظام مافی در هفته سلامت از جمله برنامه های ما است.

وی افزود: عملکرد شبکه بهداشت و درمان شوش طی سال های اخیر و در حوزه های مختلف عمرانی، تجهیزات پزشکی، بهداشتی و درمانی در فرصت های آتی در اختیار مردم قدرشناس و فرهیخته شهرستان شوش قرار خواهد گرفت.

حاذقی با اشاره به اقدام برای تکریم ارباب رجوع و رفاه حال بیشتر بیماران و مراجعان به بیمارستان نظام مافی شوش بیان رد: طراحی و اجرای سالن انتظار این بیمارستان انجام گرفته است. بخش تالاسمی بیمارستان نظام مافی نیز در هفته جاری به بهره برداری می رسد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش همچنین گفت: پروژه های عمرانی دیگری در بخش بهداشت و درمان شهرستان با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در حال ساخت هستند که در آینده در خصوص جزئیات آن ها اطلاع رسانی می شود.

حاذقی اظهار کرد: امسال سال توسعه و پیشرفت بیشتر شوش در حوزه سلامت و سال بهره برداری بخشی از مهمترین پروژه های عمرانی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان خواهد بود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار