تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۴۵۵۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور مدیرکل ارشاد و نمایندگان مجلس؛
سومین سینمای دیجیتال شوشتر گشایش یافت
سینمای مهر و ماه، سومین سینمای دیجیتال شوشتر با حضور محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در مجتمع فرهنگی هنری علامه شیخ جعفر شوشتری شوشتر گشایش یافت
سینمای مهر و ماه، سومین سینمای دیجیتال شوشتر با حضور محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در مجتمع فرهنگی هنری علامه شیخ جعفر شوشتری شوشتر گشایش یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این مراسم گفت: تلاش‌های سردار گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، دکتر سمالی فرماندار و محمدحسن کجبافی معاون فرماندار و مجموعه همکاران در اداره ارشاد شوشتر در مسیر فعالیت‌های فرهنگی و هنری قابل ستایش است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان با اشاره به وجود پتانسیل‌های بالای فرهنگی و هنری در شوشتر اظهار داشت: با استفاده از وجود مردم و پیشکسوتان فرهنگی، بایستی حلقه‌های مفقوده در این دو بخش را شناسایی کنیم. مجموعه‌ی اداره کل نیز حمایت‌های لازم را در راستای بروز و معرفی آنها به مردم فراهم می‌آورد.

محمد جوروند گفت: شوشتر یکی از شهرهایی است که اگر بخواهیم، می‌توانیم هر ماه شاهد برگزاری برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های گوناگون فرهنگی و هنری باشیم و این کار ما را، به عنوان متولیان فرهنگی استان، چند برابر می‌کند. پس لازم است همه هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و پیشکسوتان، حمایت‌های خود را در این زمینه دریغ نکنند و در شکوفایی و پیشرفت هنر و فرهنگ در جامعه بکوشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با ابراز خوشحالی از همت همه مسوولان شهری در به انجام رساندن و توسعه فضاهای فرهنگی در شوشتر گفت: اگر همت همدلی و همیاری مسوولان و خدمتگزاران نظام و حمایت مردم فهیم شوشتر در انجام فعالیت‌های فرهنگی نباشد، نمی‌توانیم گام‎های بزرگ‌تری در راه توسعه‌ شهر برداریم و لذا از همه عزیزانی که در به ثمر رسیدن این مهم در شوشتر تلاش کردند، قدردانی می‌کنم.

سردار گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تشکر از مدیرکل و معاونان اداره کل که نگاهی مثبت به شوشتر و حوزه فرهنگ و هنر در این شهر دارند گفت: در فصل جدید، شاهد فعالیت‌های زیادی مثل همین افتتاحیه‌ها خواهیم بود.

وی افزود: این مراکز فرهنگی و هنری سهم بسزایی در توسعه‌ی فرهنگی هنری جامعه خواهد داشت.

سهراب گیلانی با تقدیر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر که موفقیت‌های چشمگیر و بدیعی در عرصه‌های گوناگون فرهنگی و هنری در شهرستان داشته، گفت: انشاءالله برنامه‌ها و پروژه‌های جدیدی در حوزه‌های مختلف جهت پیشرفت شهرستان تعریف شده و به همت همه‌ی مسوولان و مردم شوشتر آن‎ها را اجرایی خواهیم کرد تا هر ماه بتوانیم موفقیت و پروژه جدیدی برای مردم داشته باشیم.

محمدحسن کجبافی، معاون فرماندار شوشتر نیز در سخنانی از همت بلند و تلاش و توجه جدی مدیرکل و مجموعه اداره ارشاد شهرستان  به پاس خدمات فراوان و دارای کیفیت بالا تقدیر کرد.

در پایان این مراسم، از پیشکسوتان سینمایی شوشتر، کمال مطوف، احمد نجوایی، حسین نجف‌زاده و نیز از محمد کفایت مدیر بخش خصوصی به خاطر فعالیت‌های اثرگذارش تجلیل شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار