تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۱۴۵۵۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احتمال وقوع بارشهای پراکنده در بعضی نقاط استان
با توجه به افزایش ابرها در خوزستان از بعد ازظهر امروز سه شنبه پنجم اردیبهشت احتمال وقوع بارشهای پراکنده در بعضی نقاط استان دور ازانتظاز نیست
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: با توجه به افزایش ابرها در خوزستان از بعد ازظهر امروز سه شنبه پنجم اردیبهشت احتمال وقوع بارشهای پراکنده در بعضی نقاط استان دور ازانتظاز نیست.

کوروش بهادری سه شنبه اظهار کرد : ازاواخر ساعات سه شنبه ورود زبانه های ناپایدار ضعیف به استان سبب ابرناکی خواهد شد که احتمال بارشهای خفیف و پراکنده در مناطق شمالی و مرتفع وبعضی نقاط استان را به همراه خواهد داشت .

بهادری ادامه داد : طی 24 ساعت گذشته اهواز و آبادان با42 درجه سانتیگراد ،ایذه و دهدزبا 21 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شده و تغییرات دمایی هوای اهواز بین 42 و21 درجه سانتیگراد در نوسان است.

وی افزود :در این مدت خلیج فارس مواج بوده که با وجود وزش باد از بعدازظهر امروزشاهد پدیده گردوغبار بر روری بخشهایی ازاستان خواهیم بود.

بر این اساس روزگذشته دوشنبه چهارم اردیبهشت 96 شعاع دید در بستان 2 کیلومتر و در اهواز 2 هزار و 500 متر رسید که برخی مدارس شهرستان های خوزستان در نوبت عصر تعطیل شدند .
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار