تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۴۵۶۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولادی ها به دلیل نتایج ضعیف در لیگ برترجریمه مالی شدند
اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم بزرگسالان فولاد خوزستان به دلیل نتایج ضعیف در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور از سوی هیات مدیره این باشگاه جریمه مالی شدند
اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم بزرگسالان فولاد خوزستان به دلیل نتایج ضعیف در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور از سوی هیات مدیره این باشگاه جریمه مالی شدند.

تیم فولاد خوزستان یکی از نمایندگان استان در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در این دوره از رقابت ها در حد و اندازه های خود ظاهر نشده و تا هفته بیست و هشتم با 32 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول جای دارد.

این تیم که در سال های گذشته بازیکنان مطرحی را به فوتبال کشور معرفی کرد و یک دوره نیز با اقتدار به مقام قهرمانی رقابت های لیگ برتر دست یافت، در این دوره از رقابت ها دور از انتظار ظاهر شده و نتایج ضعیف این تیم هواداران را آزرده خاطر کرد.

حضور کم هواداران این تیم در شهرآورد خوزستان و سایر بازی های این تیم در این فصل نشان دهنده عدم رضایت آن ها از عملکرد تیم محبوبشان است.

اگرچه تیم فولاد خوزستان در این دوره از رقابت های لیگ برتر خود را از خطر سقوط رها کرد اما انتظارهواداران این تیم از فولادی ها جایگاهی بالاتری در جدول بود.

این تیم در هفته های بیست و نهم و سی ام به ترتیب برابر تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران به میدان می رود و در صورت کسب حداکثر امتیاز در این رقابت ها می تواند جایگاه خود را ارتقا دهد.

تیم سایپا البرز نیز یکی دیگر ازتیم هایی است که در این فصل از رقابت ها نتایج ضعیفی را کسب کرده و با 29 امتیاز در مکان سیزدهم و تعقیب کننده اصلی تیم فولاد است و در صورتی که فولادی ها از دو بازی آینده خود امتیازات لازم را کسب نکنند، تیم سایپا می تواند سرخ پوشان فولاد را یک پله پایین تر بکشاند اما پیروزی فولاد در بازی با صنعت نفت می تواند جایگاه این تیم را تا رده دهم جدول ارتقا دهد.

هفته های پایانی رقابت های لیگ برتر برای تیم های بالای جدول بخصوص استقلال تهران و تراکتورسازی برای کسب نایب قهرمانی و برای تیم های صبای قم، سایپا، فولاد، صنعت نفت آبادان و پدیده در انتهای جدول بسیار حساس است.

با این وجود به گفته علیرضا اژدری زاده، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان براساس مصوبه جلسه مورخ سوم اردیبهشت ماه ، هیات مدیره باشگاه باتوجه به نتایج ضعیف تیم بزرگسالان، اعضای کادر فنی و بازیکنان ١٥ درصد ازمبلغ قراردادشان جریمه شدند.

همچنین در این جلسه تاکید شده است که درصورت پیروز شدن تیم در دو بازی آخر هیات مدیره باحسن نیت نسبت به تجدید نظردراعمال جریمه اقدام خواهد کرد.

تیم فولاد خوزستان روز شنبه در ورزشگاه تختی آبادان میهمان تیم صنعت نفت آبادان است.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار