تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۱۴۵۶۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ستاد مرکزی روحانی در خوزستان افتتاح شد
ستاد مرکزی دکتر روحانی، شامگاه سه شنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) به‌طور رسمی در خوزستان آغاز به کار کرد
ستاد مرکزی دکتر روحانی، شامگاه سه شنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) به‌طور رسمی در خوزستان آغاز به کار کرد.

 دكتر حميد كهرام رئيس ستاد مركزی حجت‌الاسلام روحانی در خوزستان در مراسم افتتاحيه این ستاد در اهواز، اظهار کرد: دين ما، دين صلح و دوستی است و ما نيز حامی صلح و آرامش هستيم تا به پشتوانه آن شاهد امنيت، سرمايه‌گذاری و ايجاد اشتغال در جامعه باشيم.

وی بيان كرد: مطابق بیانات مقام معظم رهبری امسال به نام "اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال" نامگذاری شده و لازم است كه زيرساخت‌های لازم براي تحقق اين شعار كه در چهار سال گذشته آماده شده است، در چهار سال آينده توسط دكتر روحانی به انجام برسد.

رئيس ستاد مركزی دكتر روحانی در خوزستان با تاكيد بر اينكه اگر امنيت پايدار نباشد، توليد و اشتغال ايجاد نمی‌شود، تصريح كرد: كشور ما در دولت‌های نهم و دهم دچار عقب‌ماندگی‌های فراوانی شد، اما دكتر روحانی با شناسايی نقاط ضعف توانست ضمن ايجاد يك تعامل بین‌المللی، برجام را به توافق و تصويب برساند و اميدواريم با رای بالايی كه در اين دوره كسب می‌كند، قدرتی پيدا كند كه به واسطه آن برای مطالبه آزادی نيز وارد چانه‌زنی شود و جلوی سنگ‌اندازی‌ها را بگيرد.

کهرام گفت: به پشتوانه رای بالای دكتر روحانی، ميزهای مذاكره‌ای كه در خارج از كشور برای توافقات هسته‌ای برقرار شده بود، به داخل كشور نيز تسری پيدا می‌كند و بسترهای لازم برای تحقق آزادی‌های بيشتر فراهم می‌شود.
 
وی با تاكيد بر اينكه بايد رقيب را جدی بگيريم، تصريح كرد: در شرايط كنونی كه نقطه عطفی در تاريخ كشور محسوب می‌شود، بايد همه دست در دست هم، آينده‌ای سرشار از صلح، آرامش و امنيت را برای كشور رقم بزنيم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار