تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۱۴۵۶۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خبر داد:
عدم احراز صلاحیت تنها 7 داوطلب شوراها در مسجدسلیمان
فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به اینکه تنها هفت نفر از 512 داوطلب انتخابات شورای شهر این شهرستان احراز صلاحیت نشدند، گفت: این داوطلبان تنها تا امروز (ششم اردیبهشت‌ماه) فرصت دارند نسبت به اعلام اعتراض خود اقدام کنند
فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به اینکه تنها هفت نفر از 512 داوطلب انتخابات شورای شهر این شهرستان احراز صلاحیت نشدند، گفت: این داوطلبان تنها تا امروز (ششم اردیبهشت‌ماه) فرصت دارند نسبت به اعلام اعتراض خود اقدام کنند.

علیرضا گروئی اظهار کرد: پس از ثبت‌نام داوطلبان برای حضور در انتخابات شورای شهر مسجدسلیمان، کار بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی و نظارت انجام شد و در این زمینه از 512 داوطلبی که ثبت‌نام کرده بودند، تنها هفت نفر احراز صلاحیت نشدند.

وی افزود: داوطلبان احراز صلاحیت‌نشده که صلاحیتشان در هیات نظارت شهرستان تایید نشده است، می‌توانند شکایت خود را به هیات نظارت استان ارائه کنند و کسانی که در هیات نظارت بخش رد صلاحیت شده‌اند، می‌توانند به هیات نظارت شهرستان شکایت خود را ارائه دهند.

گروئی تصریح کرد: اقدامات لازم برای پشتیبانی و آماده‌سازی انتخابات مانند تعیین و ایجاد شعب، مشخص کردن نقاط جغرافیایی شعب و انتخاب اعضای صندوق‌ها انجام شده است و آماده هستیم تا انتخابات را در 29 اردیبهشت به بهترین نحو برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان 6 کمیته برای برگزاری انتخابات تشکیل شده است، گفت: همه کارهای انتخابات به خوبی در حال انجام است. پشتیبانی‌ها اندکی دچار مشکل است، اما با هماهنگی‌هایی که انجام می‌گیرد، امیدواریم به بهترین شکل انتخابات را برگزار کنیم.

گروئی ادامه داد: در تلاش هستیم تا مشارکت حداکثری را در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری داشته باشیم و بتوانیم شاهد حضور با شکوه مردم در انتخابات باشیم.

وی خاطرنشان‌کرد: حضور با شکوه مردم پای صندوق‌های رای باعث می‌شود تا هم شوراهای کیفی‌تر و بهتری انتخاب شوند و هم رییس جمهور منتخب مردم با پشتوانه آراء بالایی، روی کار آید که این مساله موجب تقویت دولت، ملت و انقلاب خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار