تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۱۴۵۶۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فیروز کریمی: ویژگی‌های داربی، حساسیت آن را دوچندان کرده است
سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید با توجه به جایگاه دو تیم و ویژگی‌های داربی خوزستان، شاهد دیداری جذاب بین دو تیم صنعت نفت آبادان و فولادخوزستان خواهیم بود
سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید با توجه به جایگاه دو تیم و ویژگی‌های داربی خوزستان، شاهد دیداری جذاب بین دو تیم صنعت نفت آبادان و فولادخوزستان خواهیم بود.

 فیروز کریمی درباره دیدار با فولادخوزستان در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم، اظهار کرد: در همه شهرها داربی‌ها ویژگی خاص خودش را دارد. امیدواریم در کنار دوستی و صمیمیت، شاهد بازی جذابی نیز باشیم.

وی ادامه داد: ویژگی‌های این داربی حساسیت‌های آن را دوچندان کرده است. شرایط دو تیم به گونه‌ای است که می‌توانیم انتظار بازی جذابی را داشته باشیم، زیرا هر دو تیم از سقوط فرار کرده‌اند و هر تیمی سعی می‌کند بازی زیبایی را به نمایش بگذارد. شرایط لیگ به گونه‌ای رقم خورده که تیم‌ها از لحاظ تاکتیکی به اوج کار خود رسیده‌اند و مصدومیت و محرومیت، تیم‌ها را اذیت می‌کند.

کریمی درباره محروم و مصدومان تیمش برای مقابله با فولاد، توضیح داد: رضا نوروزی مصدوم است و منتظر آن هستیم تا دکتر تیم تکلیف دو مصدوم دیگرمان را مشخص کند. جای نگرانی نیست، زیرا ما جوانانی داریم که کار را به دست گرفتند و نتیجه‌اش را نیز دیده‌‏ایم و با تکیه بر آن‌ها به کار خود ادامه می‌دهیم.

او درباره تمدید قرارداد با صنعت نفت آبادان، تصریح کرد: از تیم لیگ برتری و لیگ یکی پیشنهاد دارم که این پیشنهادها سر جای خودشان است اما اکنون تمام توانم را برای صنعت نفت گذاشته‌ام. صنعت نفت تیم من است و رسیدگی به آن بر عهده‌ام است. برنامه دادن برای مربیانی است که به تازگی هدایت تیمی را برعهده می‌گیرند اما مدیران صنعت نفت برنامه من را می‌دانند و در حال مرور نحوه کار من هستند. با صنعت نفت راحت هستم، زیرا با مردم این شهر کنار می‌آیم و می‌دانم آن‌ها نیز کنار من هستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار