تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۴۵۶۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: بازیکنانم مصمم به ماندن در استقلال خوزستان هستند
سرمربی استقلال خوزستان گفت: بیشتر بازیکنان تیم به‌جز کسانی که پیشنهادهای خارجی دارند، مصمم هستند که فصل بعد هم در استقلال خوزستان بمانند
سرمربی استقلال خوزستان گفت: بیشتر بازیکنان تیم به‌جز کسانی که پیشنهادهای خارجی دارند، مصمم هستند که فصل بعد هم در استقلال خوزستان بمانند.

سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی برابر گسترش فولاد، اظهار کرد: فردا ما یکی از بازی‌های مهم‌مان در لیگ برتر را پیش‌رو داریم که امیدواریم با حضور هواداران به هدفمان که کسب سه امتیاز است، برسیم. گسترش فولاد در چند سال اخیر تیم خوبی بوده است و کادر فنی خوبی در اختیار دارد. آن‌ها در ابتدای فصل بازیکنان خوبی را جذب کردند ولی درگیر مسائل خاص خودشان شدند و نتوانستند نتایج بسیار خوبی کسب کنند. امیدواریم فردا بتوانیم سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که چرا این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نتایج به مراتب بهتری نسبت به رقابت‌های داخلی کسب کرده است؟ گفت: ایجاد انگیزه بین بازیکنان و کیفیت زمین و امکانات در این امر تاثیرگذار بوده است. همچنین هر بازیکنی دوست دارد در خارج از ایران بازی کند. در آن رقابت‌ها همه به دنبال بازی جوانمردانه و زیبا هستند. البته در ایران هم این‌طور است، ولی بعضی اوقات تیم‌ها بسته بازی می‌کنند و ما مقابل آن‌ها به مشکل می‌خوریم. در کل مهم‌ترین عاملی که باعث شده نتایج بهتری در لیگ قهرمانان آسیا کسب کنیم، انگیزه بالای بازیکنان‌مان در آن رقابت‌ها است.

وی در خصوص وضعیت فصل بعد این تیم اظهار کرد: بعد از بازی با الفتح عربستان با بازیکنان صحبت کردم و بیشتر آن‌ها به‌جز کسانی که پیشنهادهای خارجی دارند، مصمم هستند که در استقلال خوزستان بمانند. دو شب پیش با استاندار خوزستان جلسه داشتم که وی قول داد از تیم حمایت داشته باشد؛ همچنین پولی را که مدتی پیش قرار بود به باشگاه تزریق شود، ان‌شاءالله تا قبل از بازی با الجزیره پرداخت می‌کنند تا با انرژی مضاعف ظاهر شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: سه چهار بازیکن ما تاکنون ۴۰ درصد از مبلغ قراردادشان و مابقی زیر ۴۰ درصد را دریافت کردند. در حالی که گفته شده بود بازیکنان‎مان تاکنون ۸۰ درصد گرفتند که واقعیت نبود. تاکنون  سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بین بازیکنان با حمایت استاندار تقسیم کردیم که ۲۶ درصد آن مربوط به فصل گذشته بازیکنان بوده است.

وی در پایان عنوان کرد: برای بازی فردا طیبی و ماهینی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. همچنین در ترکیب فردا کمی تغییر داریم ولی نگران نیستیم، همان‌طور که قبلا بازیکنان جوان‎مان که به آن‎ها فرصت دادیم، نمره قبولی گرفتند. ان‌شاءالله که فردا این جوانان نمره قبولی بگیرند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار