تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۱۴۵۶۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایشگاه خانه ایرانی، مبلمان و دکوراسیون منزل در اهواز برپاست
دهمین نمایشگاه خانه ایرانی، مبلمان و دکوراسیون منزل روز سه شنبه 5 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های خوزستان در اهواز آغاز به کار کرد
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های خوزستان گفت: دهمین نمایشگاه خانه ایرانی، مبلمان و دکوراسیون منزل روز سه شنبه 5 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های خوزستان در اهواز آغاز به کار کرد.

رحیم جلیلی اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و شعار امسال، اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از جمله مهم‌ترین وظایفی است که بر عهده سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف گذاشته شده است.

وی افزود: نمایشگاه بین‌المللی خوزستان در راستای عمل به این وظیفه مهم، برگزاری نمایشگاه خانه ایرانی را دستور کار قرار داد تا از این طریق به بخشی از اهداف خود در حوزه تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال جامه عمل بپوشاند.

جلیلی عنوان کرد: مهم‌ترین ویژگی این نمایشگاه، ارایه محصولات کاملا ایرانی و ملی است و تلاش ما این است که بتوانیم با برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها فرهنگ حمایت از تولید و اقتصاد مقاومتی را نهادینه کنیم.

وی رقابت سالم و سازنده و به نمایش گذاشتن جدیدترین فناوری‌ها و دستاوردها توسط صاحبان این صنعت را از جمله اهداف این نمایشگاه برشمرد و گفت: امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه علاوه بر دستیابی به اهداف تخصصی و تبادل اطلاعات، عرضه تجربیات و ورود تخصص‌های روز به استان، بازدیدکنندگان بتوانند در فضایی متنوع علاوه بر آشنایی با مدل‌ها و فناوری‌های جدید نسبت به تطابق سلیقه‌ها و رفع نیازهای خود در این مورد به صورت مستقیم با تولید کنندگان این صنعت وارد مذاکره و گفت‌وگو شوند.

جلیلی بیان کرد: این نمایشگاه با مشارکت 100 واحد تولیدی از استان‌های خوزستان، تهران، یزد، اصفهان، زنجان، البرز، گیلان، خراسان رضوی و همدان از ساعت 17 تا 23 در معرض دید علاقه‌مندان، متخصصان و بازدیدکنندگان این صنعت قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر چهار هزار مترمربع ایجاد شده و تا 10 اردیبهشت ماه برپا است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار