تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۴۵۷۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛
۲ عروسک آئینی و ملی در بهبهان ساخته شد
با تلاش مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بهبهان دو عروسک آیینی و ملی ایرانی در دو مرکز فرهنگی هنری کانون ساخته شد
با تلاش مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بهبهان دو عروسک آیینی و ملی ایرانی در دو مرکز فرهنگی هنری کانون ساخته شد.

این عروسک‌ها به نام‌های «وروره جادو» و «یک سر و دو گوش» هستند که در مراکز کانون شماره ۲ و سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهبهان ساخته شده است.

عروسک «وروره جادو»، یکی از عروسک‌های آئینی و سنتی ایران‌زمین است در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۳ بهبهان ساخته شد.

این عروسک از کتاب فرهنگ عروسک‌ها و نمایش‌های عروسکی آئینی و سنتی موجود در مراکز کانون به همت مربیان فرهنگی و هنری این مرکز فرهنگی هنری در شهرستان بهبهان تهیه شده است.

به همت مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره ۲ بهبهان عروسک بومی محلی «یک سر و دو گوش» ازجمله شخصیت‌های خیالی قصه‌های بومی بهبهانی ساخته شد.

این عروسک یکی از شخصیت‌های قصه‌های مادران و مادربزرگ‌ها و پدران و پدربزرگ‌های بهبهانی است که توسط مربیان فرهنگی هنری کانون برای معرفی به کودکان و نوجوانان بهبهانی ساخته شده است.
:
:
:
آخرین اخبار