تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۴۵۷۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در خرمشهر برگزار می‌شود
به‌مناسبت هفته سلامت همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان خرمشهر با حضور مردم ورزش‌دوست و اجرای برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود
شهردار خرمشهر گفت: به‌مناسبت هفته سلامت همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان خرمشهر با حضور مردم ورزش‌دوست و اجرای برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

عزیز ساعدی اظهار داشت: به‌مناسبت هفته سلامت همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان خرمشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این‌که همایش پیاده‌روی در تاریخ جمعه 8 اریبهشت‌ماه و با حضور اقشار مختلف مردمی صورت می‌گیرد، ادامه داد: این ویژه برنامه در راستای توسعه و ترویج ورزش همگانی و ایجاد نشاط اجتماعی در بین شهروندان است.

شهردار خرمشهر افزود: در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی جوایزی همچون ده دستگاه دوچرخه و ده‌ها هدایای دیگر به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به مسیر پیاده‌روی خانوادگی، خاطرنشان کرد: این همایش روز جمعه از ساعت 7 صبح از ابتدای پل جدید خرمشهر آغاز و تا پل قدیم با حضور پر شور مردم شریف شهرستان ادامه دارد.

ساعدی ضمن دعوت از همه مردم ورزشکار و  ورزش‌دوست خرمشهر به حضور در این همایش پرنشاط افزود: این همایش به‌مناسبت هفته سلامت و با اهدافی نظیر افزایش نشاط و تقویت  روحیه، توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش موثر ورزش در سلامت افراد جامعه برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه‌های جانبی همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی خرمشهر ادامه داد: در حاشیه این ویژه‌ برنامه اجرای مسابقات ورزشی و جشن نیز با حضور هنرمندان صورت می‌گیرد.

شهردار خرمشهر در ادامه به سایر فعالیت‌های انجام شده در هفته سلامت اشاره کرد و افزود: برپایی ایستگاه پزشکی با ارائه خدماتی از جمله تست فشار خون و قند خون  از دیگر برنامه‌های شهرداری خرمهشر در این هفته بوده است.

هرساله از یکم تا هفتم اردیبهشت‌ماه به عنوان هفته سلامت تعیین می‌شود که شعار هفته سلامت در سال 96 «زندگی سالم و با نشاط» انتخاب شده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار