تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۴۵۷۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهار آتش سوزی انبار کالا در اهواز
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار آتش سوزی در انبار کالای بهداشتی ساختمانی در اهواز خبر داد
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار آتش سوزی در انبار کالای بهداشتی ساختمانی در اهواز خبر داد.

مقصود حق شناس اظهار کرد: ساعت 21:52 جمعه شب با تماس مردمی به سامانه 115 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز وقوع حریق گسترده در یک انبار کالای بهداشتی ساختمانی در خیابان انقلاب منطقه کمپلو گزارش شد.

وی افزود: تیم های آتش نشانی پس از دو دقیقه از اعلام این گزارش، با 8 دستگاه خودروی اطفا حریق و امداد و نجات از نزدیکترین ایستگاه های همجوار به محل حادثه اعزام شدند و با توجه به در دسترس نبودن کانون حریق، با تخریب بخشی از پشت بام ساختمان انبار اقدام به اطفا حریق کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: در ساعت 00:28 با تلاش آتش نشانان و بهره گیری از تجهیزات کامل، آتش سوزی مهار و با وجود گستردگی حریق و شدت حرارت، از سرایت آتش به ساختمان های مجاور جلوگیری شد.

حق شناس گفت: با توجه به نوع مواد موجود در انبار کالا که عمدتا شامل لوله پولیکا و لوله سبز و از مشتقات نفت بودند، دود سمی بسیار غلیظی از این انبار منتشر شد.

وی با اشاره به مصدوم شدن یک آتش نشان در جریان عملیات اطفا حریق این انبار کالا، بیان کرد: خوشبختانه اکنون حال عمومی این آتش نشان خوب است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار