تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۴۵۷۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرگ یک خانواده در شوش در پی انفجار کپسول گاز
رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول از کشته شدن اعضای یک خانواده روستایی در شوش در پی انفجار کپسول گاز خبر داد
رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول از کشته شدن اعضای یک خانواده روستایی در شوش در پی انفجار کپسول گاز خبر داد.

سیدمحمد محمودی نژاد اظهار کرد: انفجار کپسول گاز در یکی از خانه‌های روستای مزرعه طریفی منطقه آهودشت شهرستان شوش که ساعت 16:20 روز پنج‌شنبه رخ داد، موجب جان باختن اعضای یک خانواده شد.

وی افزود: با توجه به فرسوده بودن بافت این خانه روستایی، انفجار کپسول گاز باعث فرو ریختن سقف و تخریب کامل اتاق این خانه می‌شود. متاسفانه شدت آتش‌سوزی و موج انفجار به اندازه‌ای بود که در همان دقایق اولیه وقوع این حادثه سه عضو خانواده شامل مرد و زن حدود 36 ساله و فرزند پسر 13 ساله آن‌ها جان باختند. ظاهرا تمام اعضای این خانواده همین سه نفر بودند.

رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول ادامه داد: مردم روستا پس از وقوع انفجار بدون تماس با اورژانس 115 اقدام به خارج کردن اجساد این سه نفر از خانه و انتقال این اجساد با خودروی وانت به بخش‌های شاوور و سیدعباس شوش کردند، علی‌رغم عدم انتقال متوفی توسط اورژانس، به علت حساسیت این حادثه، این اجساد از بخش‌های شاوور و سیدعباس از طریق اورژانس به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند.

محمودی نژاد گفت: در بیمارستان برای این خانوداه هیچ کاری قابل انجام نبود، زیرا این سه نفر در همان دقایق اولیه وقوع این حادثه فوت کرده بودند.

به گفته رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول اسامی کشته‌شدگان این حادثه بدین شرح است: علی منصوری 36 ساله، سوریه منصوری 36 ساله و مهدی منصوری 13 ساله.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار