تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۴۵۷۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشکیل پرونده قضایی برای 3 نامزد انتخاباتی در اندیمشک
تبلیغات زودهنگام داوطلبان جرم است و در این راستا برای سه نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان پرونده قضایی تشکیل شده است
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت:تبلیغات زودهنگام داوطلبان جرم است و در این راستا برای سه نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان پرونده قضایی تشکیل شده است.

صادق جعفری چگنی افزود: برخی از داوطلبان در فضای مجازی اقدام به تبلیغات زود هنگام انتخاباتی کرده اند.

وی گفت: دو مورد این پرونده‌ها از طریق شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی پیگیری و یک مورد هم که مربوط به تشویش اذهان عمومی از طریق نشر اکاذیب بوده مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: افترا ،تخریب و تشویش اذهان عمومی نیز مکرر در فضای مجازی یا سایت ها دیده شده است که کلیه این مسائل از مصداق‌های جرائم انتخاباتی محسوب شده و پیگیری می شود.

دادستان اندیمشک بیان کرد:همه داوطلبان باید با پایبندی به قانون در روند انتخابات به افزایش مشارکت مردمی کمک کنند.

جعفری چگنی در بخش دیگری با انتقاد از تصاویر برخی بانوان کاندید انتخابات شوراهای اسلامی گفت:حفظ حجاب اسلامی در بحث تبلیغات انتخاباتی برای بانوان ضرورت دارد.

وی تاکید کرد:نباید برای کسب رای شئونات اسلامی زیر سئوال برده شود و همه باید خود را ملزم به حفظ راه و هدف شهدای والامقام کنند.

دادستان اندیمشک با تشریح مواد قانونی افزود:امروز نگاه دشمنان داخل و خارج به سمت انتخابات است و لذا باید با پایبندی به ارزش های اسلامی و ارائه برنامه های سازنده مردم را به حضور در پای صندوق های رای تشویق و ترغیب کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار