تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۴۵۷۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت روز معلم
۷۰ معلم نمونه در خوزستان تجلیل می شوند
۷۰ معلم نمونه روز شانزدهم اردیبهشت ماه طی مراسمی نمادین در تالار طلاییه اهواز تجلیل می شوند
دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم خوزستان اعلام کرد: ۷۰  معلم نمونه روز  شانزدهم اردیبهشت ماه طی مراسمی نمادین در تالار طلاییه اهواز تجلیل می شوند.

حرج چلداوی با اشاره به برگزاری برنامه ها و همایش های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و هنری در هفته معلم افزود: در این برنامه ها و همایش ها با قدردانی از فرهنگیان نمونه، نقش معلمان در پرورش نسل های آینده و توسعه نیروی انسانی تبیین می شود.

وی انتخاب این معلمان نمونه را براساس ۱۵ معیار وزارتی از جمله تالیف و ترجمه منابع آموزشی، فعالیت های پژوهشی، ارایه مقاله در کنفرانس های ملی و بین المللی دانست و در مورد معیارهای دیگر گفت: ایثارگری، حافظ و قاری قرآن بودن، تولیدات آموزشی مثل ساخت نرم افزار و سخت افزار علمی آموزشی، فعالیت در گرو های آموزشی، قهرمانی در مسابقات ورزشی و کسب رتبه در الگوهای برتر تدریس و مسابقات علمی و فرهنگی از دیگر معیارهای طرح انتخاب معلمان نمونه است.

چلداوی در مورد نامگذاری ایام هفته بزرگداشت مقام معلم در سال ۹۶ اظهار کرد: روز سه شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه امسال با عنوان «معلم، ولایت مداری و سلوک مطهری» نامگذاری شده است. چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه به نام «معلم و تکریم اجتماعی» و روز سوم و چهارم این هفته نیز به اسم «معلم و پیشکسوتان تعلیم و تربیت» و « معلم، توسعه اجتماعی و انسجام ملی » نامگذاری شده است.روز پنجم، پنجم و ششم هفته بزرگداشت مقام معلم نیز به ترتیب به عنوان « معلم، مسئولیت پذیری و هدایت انقلابی »، «معلم، مرجعیت تربیتی و مولد سرمایه اجتماعی» و « معلم و تکریم سازمانی » نامگذاری شده اند.

بیش از یک میلیون نفر دانش آموز زیر نظر ۶۳ هزار فرهنگی تحصیل می کنند و خوزستان همچنان با کمبود ۱۴ هزار معلم روبروست.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
0
آقا تجلیلی که با یه قاب عکس باشه فایده ای نداره.معلمها الان به نون شب محتاجن و بعداز مدرسه مسافرکشی میکنن.پدرمن بعداز۳۰سال تدریس ریاضیات که فارق التحصیل دانشگاه جندی شاپوربودسال۱۳۵۴تازه داره یک چهارم یه تازه استخدام توپتروشیمی یانفت حقوق بازنشستگی میگیره.نمیگم اونهازیادحقوق میگیرن ولی اینوبدونین معلمهانیازبه حقوق مکفی دارن و تجلیل براشون اهمیتی نداره.
:
:
:
آخرین اخبار