تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۴۵۷۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیمانکاران میادین آزادگان شمالی و یادآوران شناسایی می‎شوند
آگهی فراخوان عمومی شناسایی پیمانکاران بهره‌برداری میدان‎ های نفتی آزادگان شمالی و یادآوران از سوی شرکت نفت و گاز اروندان منتشر شد
آگهی فراخوان عمومی شناسایی پیمانکاران بهره‌برداری میدان‎ های نفتی آزادگان شمالی و یادآوران از سوی شرکت نفت و گاز اروندان منتشر شد .

شرکت نفت و گاز اروندان از انتشار آگهی فراخوان عمومی به منظور شناسایی پیمانکاران بهره‌برداری میدان ‎ های نفتی آزادگان شمالی و یادآوران خبر داده و اعلام کرده است: این شرکت در نظر دارد با استناد به مصوبه هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، طی قراردادهای جداگانه، بهره ‎ برداری از این ٢ میدان را در بخش سطح الارضی به مدت ۲ سال و قابل افزایش تا پنج سال از طریق مناقصه عمومی به یک یا چند شرکت/مشارکت دارای صلاحیت واگذار کند .

بر اساس این گزارش، شرح خدمات این پیمان شامل راهبری و پشتیبانی تولید شامل خدمات فنی، مهندسی، نگهداری و تعمیرات، بهره برداری، ایمنی، بهداشت و محیط زیست، بازرسی فنی، خدمات و پشتیبانی، خدمات فضای سبز، تدارکات و امور کالا و حراست است .

متقاضیان افزون بر توان فنی لازم، باید توان مالی برای اجرای موضوع مناقصه را داشته باشند و می‌توانند به ‎ صورت مشارکتی از شرکت‌های ایرانی و یک شرکت توانمند خارجی ثبت شده در ایران در مناقصه حضور یابند .

متقاضیان همچنین باید گواهینامه صلاحیت پایه یک در رشته‌های نفت و گاز تخصص تولید نفت و گاز، تاسیسات و تجهیزات از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور داشته باشند و مدارکی دال بر دارا بودن خط مشی و نظام مدیریت HSE متناسب با موضوع مناقصه ارائه کنند .

الزام به رعایت قانون حداکثر استفاده از توان داخلی، دارا بودن ظرفیت آماده به کار و دارا بودن صورت‌های مالی حسابرسی شده از دیگر شرایط ضروری متقاضیان عنوان شده است .

متقاضیان می توانند اسناد و مدارک خود را به آدرس اهواز- خرمکوشک- جنب مجتمع قضایی تندگویان-  شرکت نفت و گاز اروندان-  طبقه دوم- دفتر هماهنگی تحویل دهند و یا در صورت داشتن هر گونه سوال، با شماره تلفن ۳۲۲۶۶۶۰۲-۰۶۱ یا ۳۲۲۵۷۹۰۷-۰۶۱ تماس بگیرند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار