تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۴۵۷۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سعداوی: به جای جریمه باید دست بازیکنان فولاد را ببوسیم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است به جای این که بازیکنان این تیم ۱۵ درصد جریمه شوند باید دست آن‌ها بوسیده شود
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است به جای این که بازیکنان این تیم ۱۵ درصد جریمه شوند باید دست آن‌ها بوسیده شود.  

نعیم سعداوی در نشست خبری پس از بازی با نفت آبادان، اظهار کرد: نفت با توجه به شرایط خاصی که داشت تلاش می‌کرد که از این دیدار امتیاز بگیرد و شاید شما نیز گله‌مند باشید که این تیم به بازی بسته روی می‌آورد و البته به دنبال نتیجه هم بود.  

وی ادامه داد: می‌دانستیم که ممکن است نفت آبادان به بازی بسته روی آورد و چشم به ضد حملات داشته باشد و همین طور هم شد. باید بگویم مالکیت و شرایط بازی تحت کنترل ما بود و برنامه نفت را می‌دانستیم.  

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه برای این بازی شرایط خاصی داشتیم، عنوان کرد: ما از نظر بازیکن در مضیقه بودیم و چهار بازیکن اصلی‌مان را نداشتیم. ما امروز با ۱۰ بازیکن بزرگسال برابر تیم بسیار خوب نفت آبادان بازی کردیم؛ همچنین باید بگویم چهار هفته مانده به اتمام بازی‌ها مدیرعامل باشگاه درخصوص مربی مصاحبه می‌کند و می‌گوید که انتظارات بیشتری داشته است و راضی نیستیم و دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها ۱۵ درصد بازیکنان را جریمه می‌کنند.  

وی افزود: امروز باید با تمام وجود به غیرت و شرف بازیکنانم درود بفرستم، به جای جریمه استحقاق داشتند که دست آن‌ها را ببوسیم. کسب سه امتیاز در آبادان کار بسیار بزرگی است. باید به دو تیم تبریک بگوییم چرا که فوتبال بازی کردند.  

سعداوی عنوان کرد: ما در خوزستان فرصت نفس کشیدن نداریم و آن‌هایی که اینجا شرکت صنعتی دارند و به آلودگی هوا اضافه می‌کنند وظیفه‌شان است که با تمام وجود از تیم‌های خوزستانی حمایت کنند؛ مردم خوزستان توجیه آن‌ها را نمی‌پذیرند. چرا هر سال تیم‌های خوزستانی باید با مشکل مالی مواجه باشند؟  

وی خاطرنشان کرد: آیا استحقاق دو تیم امروز این نبود که یک داور مسلط و قوی بازی را قضاوت کند و آیا شما از داوری راضی بودید؟ مگر ما موش آزمایشگاهی هستیم. وظیفه کمیته داوران است که بهترین داوران را به خوزستان بفرستد.  

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره ساسان انصاری هم گفت: چهار بازی از فصل گذشته بود که او به تیم ما اضافه شد و مرد و مردانه و در یک پست غیرتخصصی و همچنین در یک جنگ نابرابر و ابرقدرت در حال جنگیدن است و تا آخرین لحظه نیز برای آقای گلی تلاش می‌کند. ضمن اینکه به تیم ملی هم دعوت شد. آیا حق چنین بازیکنی است که به جای اینکه با او تماس بگیرند و به او خسته نباشید بگویند جریمه‌اش کنند؟

وی در پایان در پاسخ به این سوال که ادامه همکاری‌شان با فولاد برای فصل آینده به چه صورت است، عنوان کرد: این اختیار ۱۰۰ درصدی هر باشگاهی است که تصمیم بگیرد. کمیته فنی که مدنظر باشگاه است، مردم دوست دارند که بدانند اعضای آن چه کسانی هستند و خودشان را معرفی کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار