تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۴۵۸۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان:
۱۸۵ شعبه اخذ رأی در شادگان مستقر می شود
حدود ۶ هزار عامل اجرایی در انتخابات آتی در این شهرستان فعالیت می کنند و ۱۸۵ شعبه اخذ رأی در حوزه شهری و روستایی شادگان استقرار می یابند
فرماندار شادگان گفت: حدود ۶ هزار عامل اجرایی در انتخابات آتی در این شهرستان فعالیت می کنند و ۱۸۵ شعبه اخذ رأی در حوزه شهری و روستایی شادگان استقرار می یابند.

احمد جعفری نسب اظهار کرد: برای شهرستان شادگان ۱۸۵ شعبه‌ اخذ رأی برای دو انتخابات دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا به همراه حضور نزدیک به ۶ هزار نفر دست اندرکار برگزاری انتخابات به عنوان نیروهای ستادی، اجرایی، نظارت، بازرسی و اعضای صندوق، تدارکات و حمل و نقل و.... پیش بینی شده است.

وی افزود: براساس جدول زمان بندی، مسئولان برگزاری انتخابات در سطح شهرستان شادگان تلاش کرده اند تا بستر و امکانات لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات را فراهم کنند.

فرماندار شادگان بیان کرد: شعب اخذ رأی چه در حوزه شهری و چه روستایی در شهرستان مشخص و بازدیدهای لازم برای بررسی امکانات و رفع مشکلات نیز به صورت مستمر انجام شده است.

وی تصریح کرد: ۶ کمیته برای برگزاری انتخابات تشکیل داده‌ایم و این کمیته‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا در روز ۲۹ اردبیهشت با مشکلی روبه رو نشویم و انتخاباتی پرشور و سالم برگزار کنیم.

جعفری نسب گفت: زمان مشخص شده برای تبلیغات داوطلبان از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت بوده و کمیته پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری مستقر است تا به هر گونه تخلف و تبلیغات پیش از موعد رسیدگی کند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار