تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۴۵۸۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اهواز:
مدیران حق استفاده از امکانات دولتی برای انتخابات ندارند
فرماندار اهواز با انتقاد از استفاده برخی مدیران از امکانات دولتی برای انتخابات گفت: هیچ مدیری به هیچ عنوان حق استفاده از امکانات و ظرفیت های دولتی به سود یا زیان دولت را ندارد
فرماندار اهواز با انتقاد از استفاده برخی مدیران از امکانات دولتی برای انتخابات گفت: هیچ مدیری به هیچ عنوان حق استفاده از امکانات و ظرفیت های دولتی به سود یا زیان دولت را ندارد.

 نبی الله خون میرزائی، صبح امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان اهواز که در محل سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد با  اشاره به نام گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اظهار کرد: انتظار می رود تمام برنامه ها و سیاست های اجرایی با رویکر شعار مطلع سال باشد و با توجه خاصی این سیاست‌ها دنبال شود.

وی با تاکید بر سیاست‌های کلی دولت تدبیر و امید در سال جاری افزود: در سال 96 دستگاه‌های اجرایی باید متعهد شوند سیاست‌های کاری خود را بر محورهای مورد نظر شعار مقام معظم رهبری انجام دهند.

فرماندار اهواز با بیان اینکه شورای اداری اهواز مغفول مانده است گفت: ضرورت دارد هماهنگی بیشتری بین شورا وکمیته‌های شورای اداری شهرستان اهواز صورت گیرد.

خون میرزائی از مدیران ادارات شهرستان درخواست کرد: با توجه به شاخص‌های مورد نیاز شهرستان سهم شهرستانی و جایگاه سازمانی خود را به خوبی گزارش دهند.

وی خطاب به مدیران ادارات تاکید کرد: خدمات مورد نیاز با در نظر گرفتن شاخص‌های مورد نظر و ارزیابی کمی و کیفی آنها  علاوه بر هسته مرکزی شهر به روستاها و بخش‌ها نیز منتقل شود.

خون میرزائی شاخص‌هایی مانند آب، برق، دسترسی به جاده و فضای آموزشی از عمده‌ترین شاخص‌های ضروری مورد نیاز در روستاها و بخش‌های اهواز عنوان کرد و افزود: میانگین این امکانات از اهواز بسیار پایین‌تر است.

وی با تاکید بر جایگاه و نقش مردم در انتخابات توضیح داد: آنچه در انتخابات کشور ایران می‌افتد و میزان مشارکت مردم را در کل دنیا منعکس می‌کند در کل حوزه کشورهای خاورمیانه بی‌نظیر است و باید در حفظ آن تلاش کنیم.

خون میرزائی با اشاره به نقش هماهنگ کننده فرماندار در بحث انتخابات گفت: هیات‌های اجرایی نقش مجری انتخابات هستند و تکالیف فرمانداری‌ها در قانون شرح انتخابات نیز آمده است.

وی با انتقاد از استفاده برخی مدیران از امکانات دولتی برای انتخابات تاکید کرد: هیچ مدیری به هیچ عنوان حق استفاده از امکانات و ظرفیت‌های دولتی به سود یا زیان دولت ندارد.

خون میرزائی از مدیران ادارات شهرستان درخواست کرد: بی طرفی و عدم جانبداری  مدیران ادارات در امر انتخابات از تکالیف مهم مدیران است.

وی تعدد کاندیداها ی انتخابات شورای شهر را از محاسن شورا برشمرد و تصریح کرد: انتخابات شورا فضای رقابتی را و میزان مشارکت را به دلیل اینکه بسیاری از کاندیداها از سوی خویشاوندان خود حمایت می‌شوند بیشتر می‌کند.

فرماندار اهواز در پایان خاطر نشان کرد: حضور پر شور و مشارکت همه اقشار جامعه در انتخابات علاوه بر اینکه علاقه‌مندی مردم به نظام را نشان می‌دهد سرویس‌های جاسوسی و معاندان نظام را ناامید خواهد کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار