تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۱۴۵۸۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بوعذار پنج مدال خود را به مناسبت روزپاسدار به خانواده شهدا و جانبازان اهدا کرد
رضا بوعذار دونده خوزستانی پنج مدال طلا، نقره و برنز مسابقات بین المللی، آسیایی به شهدا و جانبازان در فرمانداری اهواز اهدا کرد
خوزنیوز: رضا بوعذار دونده خوزستانی پنج مدال طلا، نقره و برنز مسابقات بین المللی، آسیایی به شهدا و جانبازان در فرمانداری اهواز اهدا کرد.

دارنده مدالهای طلا، نقره و برنز قهرمانی آسیا و مسابقات بین المللی هدف از این کار خود را تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا و جانبازان عنوان کرد و اظهار کرد: ارزش کار و زحمات من پیش خانواده های شهدا و جانبازان به جهت اینکه الگوی زندگی وکار من هستند بالا است.

رضا بوعذار افزود: امروز 11 اردیبهشت ماه نیز 5 مدال خود، طلا 2006 مسابقات بین المللی تایوان، نقره جایزه بزرگ باکو 2016، برنز بازیهای غرب آسیا2010سوریه، نقره جایزه بزرگ آسیا 2009هند و طلای جام کازانوف قزاقستان 2012 را اهدا کردم.

وی با اشاره به اینکه اکثر ورزشکاران که مدال اهدا می کنند، مدال نمادین مسابقات است بیان کرد: این حرکت موجب شبه شده که من هم همانند آنها مدال های نمادین مسابقاتم را اهدا می کنم.

دارنده مدال برنز بازی های غرب آسیا گفت: من از سال 2005 تا کنون در حال مدال آوری برای کشور و استانم هستم و اصل مدال های خود را به خانواده های شهدا و جانبازان اهدا کرده ام.

بوعذار ضمن گلایه از افرادی که برای شان چنین شبه ای که ایجاد شده اظهار کرد: برای صحت و اطمینان از اصل بودن مدال ها می توانند به خانواده های شهدا و همچنین به سایت فدراسیون دوومیدانی ایران مراجعه کنند.

دونده مدال طلای 400 مترآسیاماکو کشور چین ادامه داد: تا کنون به لطف خداوند توانستم مدال طلای 2012 به خانواده سردار شهید علی هاشمی، مدال نقره 2006جوانان آسیا به خانواده سردار شهید تقوی مدافع حرم، مدال برنز مسابقات بازی های غرب آسیا را به خانواده شهید محمودمراد اسکندری، گردن آویز نقره 2010 مسابقات آسیایی به خانواده شهید عادلی و نقره ستاره گان آسیا 2009 به خانواده شهید مدافع حرم نادر حمید اهدا کنم.

بوعذار بیان کرد: امروز نیز به خانواده شهدا و جانبازان از جمله مریم عیوض زاده، فروغ امینی، کریم مطیری، سید یوسف موسوی و رحمان خوش نظر که در محل فرمانداری اهواز مشغول فعالیت هستند، اهدا کرده ام.


:
:
:
آخرین اخبار