تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۴۵۹۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وداع استقلال اهواز با لیگ دسته اول فوتبال کشور
با توجه به پایان یافتن مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، استقلال اهواز رسما به لیگ‌های پایین‌تر سقوط کرد
با توجه به پایان یافتن مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، استقلال اهواز رسما به لیگ‌های پایین‌تر سقوط کرد.

تیم استقلال اهواز همواره در سال‌های اخیر به عنوان نماینده قدرتمند این استان در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور داشته و توانست به عنوان یکی از مدعیان بالای جدول خودنمایی کند و حتی در مواقعی تا دقایق پایانی لیگ جام قهرمانی را از دست داد.

این تیم با ریشه فوتبال خوزستان پس از به‌وجود آمدن مشکلات مالی تضعیف شد و دیری نپایید که جای خود را در رده‌های آخر جدول رده بندی لیگ دید و پس از مدتی این تیم قدرتمند به لیگ دسته اول فوتبال کشور سقوط کرد.

این حضور در لیگ دسته اول پایان کار و مشکلات استقلال اهواز نبود و با وجود حضور دوباره در لیگ برتر باز هم به لیگ یک صعود کرد و بسیار سریع و با کسب نتایج بسیار بد در این لیگ هم نماند و در این فصل با حداقل امتیاز به لیگ‌های دسته پایین کشور سقوط کرد.

با وجود اینکه از هفته‌ها پیش سقوط این تیم با سابقه اهوازی به لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور قطعی شده بود، روز گذشته با پایان یافتن لیگ دسته اول فوتبال کشور به طور رسمی این اتفاق افتاد.

حال باید دید مسؤولان این باشگاه کهنه فوتبال کشور چه تصمیمی برای بازگشت مقتدرانه این تیم به لیگ‌های دسته بالای کشور خواهند داشت یا اینکه مشکلات مالی ناشی از حضور مجدد این تیم در رده بالای فوتبال کشور و همچنین پایان همیشگی خواهد داشت؟!
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار