تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۱۴۵۹۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حجت الاسلام عادلی نژاد:
در درگاه خداوند متعال هیچ عملی بالاتر و برتر از زیارت امام حسین(ع) نیست، مگر خدمت به مردم
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: در صورتی که خدمت به مردم و گره گشایی از کار آنها به شما سپرده شود، احساس ملامت نکنید و بدانید شما ابزاری از طرف خداوند متعال برای انجام این کار خیر شده اید. در صورتی که احساس ملامت کرده و از خدمت صادقانه به مردم شانه خالی کنید، این نعمت به دیگری سپرده خواهد شد.
در درگاه خداوند متعال هیچ عملی بالاتر و برتر از زیارت امام حسین(ع) نیست، مگر خدمت به مردمحجت الاسلام و المسلمین آیت عادلی نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به مناسبت سالروز با سعادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در سخنرانی بین نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد امام خمینی(ره) دانشگاه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، بیان داشت: خدمت کردن به مردم سعادت بزرگی است که نصیب بندگان خوب خدا می شود.

وی ادامه داد: در صورتی که خدمت به مردم و گره گشایی از کار آنها به شما سپرده شود، احساس ملامت نکنید و بدانید شما ابزاری از طرف خداوند متعال برای انجام این کار خیر شده اید. در صورتی که احساس ملامت کرده و از خدمت صادقانه به مردم شانه خالی کنید، این نعمت به دیگری سپرده خواهد شد.

حجت الاسلام عادلی نژاد عنوان کرد: حاج سید عباس قمی نگارنده مفتاح الجنان بود که با جمع آوری این مجموعه ارزنده توانست باقیات الصالحات خوبی از خود به یادگار بگذارد، از ایشان سوال شد ثواب کدام عبادت از همه بیشتر است؟ ایشان در پاسخ فرمودند: آنچه که من از روایات به دست آوردم این است که در درگاه خداوند متعال هیچ عملی بالاتر و برتر از زیارت امام حسین(ع) نیست، مگر خدمت به مردم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: کمک کردن، گره گشایی و خدمت کردن به مردم نعمت بزرگی است که اگر شامل حال کسی شود، سعادت بزرگی نصیب وی شده و باید از این موقعیت نهایت استفاده را ببرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم خداوند تبارک و تعالی نام ما را در زمره ارادتمندان به سیدالشهداء (ع) قرار دهد.
:
:
:
آخرین اخبار