تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۴۵۹۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قهرمان پرورش‌اندام از کما درآمد
قهرمان پرورش‌اندام از کما درآمدعادل باوی، قهرمان خوزستانی پرورش‌اندام ایران روز دوشنبه در حین تمرین برای حضور در مسابقات آرنولد کلاسیک دچار ایست قلبی شد ولی خوشبختانه روز سه شنبه به‌هوش آمد.

 عادل باوی، قهرمان پرورش‌اندام کشورمان که قرار بود روز چهارشنبه با کاروان ایران عازم مسابقات آرنولد کلاسیک در آفریقای جنوبی شود، روز دوشنبه به دلیل ایست قلبی به بیمارستان منتقل شد.

او در حین تمرین خود در باشگاه به یکباره دچار مشکل در ناحیه قلب خود و پس از گذشت ساعتی دچار ایست قلبی می‌شود. بر اثر این ایست ناگهانی، دو کلیه این ورزشکار نیز از کار افتاد و تا صبح سه شنبه وضعیت مناسبی نداشت و در کما به سر می‌برد، اما خوشبختانه عادل باوی ظهر روز سه‌شنبه به‌هوش آمد و همچنین کلیه‌های وی هم به دیالیز جواب داد.

او هم‌اکنون در بیمارستان امام خمینی اهواز بستری است و به گفته پزشک معالج وی و مسئولان بخش بیمارستان، خطر رفع شده است ولی او برای بهبود وضعیت جسمانی‌اش باید همچنان بستری باشد.

با توجه به وقوع این اتفاق ناگوار برای عادل باوی، به احتمال قطعی او  حضور در مسابقات آرنولد کلاسیک را از دست می‌دهد.

یکی از مسوولان فدراسیون پرورش‌اندام با تایید این خبر عنوان کرد: ایست قلبی عادل باوی هیچ ربطی به مصرف مکمل‌ها و سایر شرایط تمرین او نداشته است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار