تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۴۶۰۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تکمیل مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان اهواز نیازمند 6 میلیارد تومان اعتبار
مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان اهواز در حالی سال گذشته با حضور استاندار خوزستان به افتتاح رسید که هنوز عملا ورزشکاران به دلیل آماده نبودن این مجموعه، نتوانسته‌اند از آن استفاده کنند
مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان اهواز در حالی سال گذشته با حضور استاندار خوزستان به افتتاح رسید که هنوز عملا ورزشکاران به دلیل آماده نبودن این مجموعه، نتوانسته‌اند از آن استفاده کنند. ساخت این مجموعه در خوزستان همزمان با استان‌های اصفهان و فارس آغاز شد ولی تنها مجموعه موجود در خوزستان بلاتکلیف مانده است که این موضوع اعتراض هیات استان و ورزشکاران جانباز و معلول را در پی داشته است.

امین دارابی، رییس اداره فنی و مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص وضعیت مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان اهواز، اظهار کرد: ساخت این مجموعه از سال 87 با اعتبارات ملی آغاز شد و در آن مقطع، یک میلیارد و 200 میلیون تومان به این پروژه اختصاص داده شد ولی این اعتبار برای این مجموعه بزرگ کافی نبود.

وی افزود: به همین دلیل ساخت مجموعه را فازبندی کردیم و در فاز اول توانستیم سالن چند منظوره را به اتمام برسانیم که متاسفانه هنوز هم به دلیل نبود اعتبارات، از سیستم برق و سیستم خنک‌کننده برخوردار نیست ولی در حال تلاش هستیم تا با اعتباراتی که می‌رسد، امسال این سالن به بهره‌برداری برسد.

رییس اداره فنی و مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: فاز مربوط به استخر، سالن تمرینی و خوابگاه نیز در دست اقدام است و با اعتباراتی که از ریاست جمهوری آمده است، پروژه به مناقصه گذاشته شد و پیش‌بینی می‌شود سال آینده استخر، سالن تمرینی و خوابگاه به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: در کل مبلغ 6 میلیارد تومان برای تکمیل مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان اهواز نیاز است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار