تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۱۴۶۰۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقدیر از مدال‌آوران ایذه‎ با حضور مدیرکل ورزش خوزستان
در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از قهرمانان و مدال آوران شهرستان ایذه تقدیر شد
در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از قهرمانان و مدال آوران شهرستان ایذه تقدیر شد.

افشین حیدری در این مراسم که عصر روز جمعه در ایذه برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان ایذه استعدادهای بسیاری در رشته های مختلف ورزشی دارد و شاید خیلی از افرادی که در این جا هستند از عدم امکانات و مشکلات موجود گله مند باشند. من به عنوان خادم اول استان در هر شهرستانی که حضور پیدا می کنم، در ابتدا به خاطر کمبودها به ویژه در حوزه سخت افزاری عذرخواهی می کنم و امروز هم در این جا از شما بابت نبود امکانات عذرخواهی می کنم.

وی افزود: باید بگویم به لطف دولت تدبیر و امید اتفاقاتی در برنامه ششم توسعه رخ داده است که به شما ورزشکاران شهرستان ایذه نوید خوبی در ورزش را می دهم. در خوزستان پروژه هایی وجود دارند که ساخت آن ها 22 سال زمان برده است و فکر نکردند آن ورزشکار که زمانی نونهال بوده، امروز به عنوان پدر در کنار نونهال خود در کنار همان سالن که هنوز آماده نشده است، حضور پیدا می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همچنین در بحث اعتبارات ورزش، امسال اتفاقات خوبی افتاده است و به عنوان مثال 27 صدم درصد ارزش افزوده که تاکنون در ورزش دیده نشده بود، از امسال در نظر گرفته شده است که باید از نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان خوزستان و آقای خادمی قدردانی کنم. از آقای خادمی بابت پیگیری هایش در خصوص ورزش خوزستان تشکر می کنم. او در بحث پروژه هایی که قرار است از سوی نفت انجام شوند، برای شهرستان های ایذه و باغملک سنگ تمام گذاشته است.

وی افزود: منتظریم یک زمین چمن مینی فوتبال در شهرستان ایذه در اختیارمان گذاشته شود تا کارهای آن را انجام دهیم. همچنین سه زمین چمن را برای شهرستان ایذه در نظر گرفته ایم. بحث بازسازی استادیوم پیر ایذه نیز مطرح است که در دستور کار ما قرار دارد و در سال 96 تا 97 اجرایی می شود. بحث تجهیز سالن ها به سیستم خنک کننده و کف پوش هم مطرح است.

حیدری با بیان این که بیش از 12 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز تمام سالن های ورزشی خوزستان در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در سال 96 مشکل کف پوش سالن های استان را رفع می کنیم. همچنین 271 پروژه در استان خوزستان به خاطر نیاز به اعتباری بالغ بر 211 میلیارد تومان جهت تکمیل، بلاتکلیف مانده اند که با ظرفیت ماده 27، آن ها را حل می کنیم.

وی خطاب به رییس اداره ورزش و جوانان ایذه، گفت: حتما لیست تیم های ورزشی شهرستان را به ما بدهید تا تجهیزات ورزشی آن ها را تهیه کنیم. تیم های ورزشی ایذه بسیار مستعد هستند و در سفری که مدتی دیگر به این شهرستان خواهم داشت، جویای دغدغه ها خواهم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با دعوت ورزشکاران شهرستان ایذه به حضور پرشور در انتخابات، عنوان کرد: سرنوشت یک ملت را کسی جز مردم آن ملت تغییر نخواهد داد. حضور تک تک مردم پای صندوق رای، بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری و شهدا است. پس از شما ورزشکاران در خواست می کنم که حتما در روز انتخابات حضور پیدا کنید و به دوستان خود نیز تاکید کنید که در انتخابات شرکت کنند. انتخابات تبلور حاکمیت مردم بر مردم است و مطمئن باشید با حضور پررنگ در این عرصه، به لطف خدا  در برابر زورگویانی که در خارج از کشور به دنبال آسیب زدن به آرمان های نظام هستند، خواهیم ایستاد.

وی در پایان گفت: برای ورزش ایذه برنامه بسیار خاص داریم که به زودی اعلام خواهند شد. ما و شما در سال 96 و 97 می توانیم کار های بزرگی انجام دهیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار