تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۴۶۰۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد:
توزیع بنزین یورو 4 در 15 شهر دیگر از اول تیر
معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: توزیع بنزین یورو 4 در 15 شهر دیگر از اول تیرماه آغاز می‌شود
معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: توزیع بنزین یورو 4 در 15 شهر دیگر از اول تیرماه آغاز می‌شود.

سعید متصدی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بنزین یورو 4 در هشت کلانشهر کشور و برخی شهرها مانند آبادان و... در حال توزیع است، افزود: برابر مصوبه جدید دولت از اول تیر ماه سال جاری بنزین یورو 4 در جایگاه‌های درونشهری 15 شهر دیگر شامل بندرعباس، رفسنجان، قم، چابهار، یزد، کرمان، بوشهر، همدان، گرمسار، سمنان، دامغان، شاهرود، سبزوار، نیشابور و ساری توزیع می‌شود.

وی افزود: همچنین مقرر شده است در 60 درصد جمعیت شهری تحت پوشش کشور و در تمام جایگاه‌های درونشهری از اول فروردین 97 و در 80 درصد جمعیت شهری تحت پوشش کشور و در تمام جایگاه‌های درونشهری از اول فروردین 98 بنزین یورو 4 توزیع شود.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: همچنین براساس مصوبه جدید دولت از اول فروردین سال 1400 بنزین یورو 4 در تمام جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور توزیع می‌شود.

متصدی خاطرنشان کرد: همچنین سازمان حفاظت محیط زیست مکلف است شهرهای دارای اولویت توزیع بنزین یورو 4 را در اجرای این مصوبه دولت مشخص کند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهتاش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
0
با سلام بنربن یورو4 از نظر عدد اکتان وضع حالبی نداره و اکتانش91 هست در حالی تمامی خودروهای موجود در ایران به اکتانی حداقل معادل 93 احتیاج دارن و این یعنی انجام کار ناقص کیفیت سوخت اگر در کنار عدد اکتان مناسب قرار بگیره میتونه نتیجه کاملی داشته باشه چرا که پایین بودن عدد اکتان برای یک موتور بنزین سوز سبب ایجاد احتراق ناقص و ایجاد الایندگی میشه که ای کاش به عدد اکتان این بنزین هم توجه بیشتر بشه در حال حاضر عدد اکتان پایه در اروپا بر اساس یورو4 عدد 95 هست که توی ایران 91 در نظر گرفته شده
:
:
:
آخرین اخبار