تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۱۴۶۰۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صدای دایی و قلعه‌نویی در آمد/مخالفت فینالیست‌ها با حضور در خرمشهر
سرمربیان تیم‌های فینالیست جام حذفی با برگزاری دیدار نهایی این جام در خرمشهر مخالفت کردند
سرمربیان تیم‌های فینالیست جام حذفی با برگزاری دیدار نهایی این جام در خرمشهر مخالفت کردند.

کمتر از 10 روز دیگر تا برگزاری رقابت فینال جام حذفی فوتبال کشور در خرمشهر باقی‌مانده است.

بر همین اساس، سرمربیان دو تیم نفت تهران و تراکتورسازی تبریز، در نشست خبری انتهای بازی تیم‌های خود در آخرین هفته از لیگ برتر فوتبال، از نارضایتی خود برای حضور در خرمشهر پرده برداشتند.

قلعه‌نویی که عهده‌دار هدایت تراکتورسازان است، عدم وجود هوادار تبریزی را در منطقه جنوب کشور و در استان خوزستان، یکی از دلایل عدم رضایت خود برای برگزاری این دیدار در خرمشهر عنوان کرد.

علی دایی نیز که باید نفت تهران را در دیدار فینال هدایت کند، برگزاری دیدار فینال را در خرمشهر بی‌دلیل خواند و از مسؤولان فدراسیون خواست تا مکان برگزاری این دیدار را به ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد منتقل کنند.

این در حالی‌ست که ورزشگاه نفت و گاز اروندان به سبب برگزاری این دیدار، از اواسط زمستان گذشته به حالت تعطیل درآمده و حتی دیدارهای تیم کارون اروند، نماینده خرمشهر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به شهر مجاور و ورزشگاه تختی آبادان منتقل شده است تا چمن این ورزشگاه ترمیم و مهیای برگزاری این دیدار شود.

پیش‌تر نیز رسانه‌های استان خوزستان ، برگزاری این دیدار را در خرمشهر فاقد منفعت برای فوتبال خرمشهر و منطقه خوانده بودند و آن را خرج هزینه گزاف به سود تیم‌های شهرستانی عنوان کردند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
0
0
واقعا چه لزومی داره بیان خزمشهر کلاس هم میذارند که ما خرمشهر نمیایم !!!حالا آقای دایی خزمشهر یا مشهد چه فرقی میکنه شما بازی خوب ارائه بدید کاری به جاش نباشه ،مهد فوتبال ایران خوزستانه، دلتون بخواد در این استان بازی کنید درضمن تیم نفت پولش از جیب بابات نمی یاد از چاه نفت خوزستان سرازیر میشه.
:
:
:
آخرین اخبار