تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۴۶۱۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: سال سختی را پشت سر گذاشتیم/تمایل به ادامه همکاری دارم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که سال سختی را پشت سر گذاشتیم، گفت: دوست دارم کارم را در استقلال خوزستان ادامه دهم و اگر شرایط فراهم شود، می‌مانم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که سال سختی را پشت سر گذاشتیم، گفت: دوست دارم کارم را در استقلال خوزستان ادامه دهم و اگر شرایط فراهم شود، می‌مانم.

سیداکبر پورموسوی در خصوص عملکرد استقلال خوزستان در لیگ شانزدهم، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم در سالی که اولین تجربه سرمربیگری من بود و مشکلات زیادی هم داشتیم، توانستیم لیگ را به خوبی به پایان برسانیم، هر چند که مطمئنم اگر این مشکلات بر سر راه‌مان قرار نمی‌گرفتند، می‌توانستیم هم جزو مدعیان قهرمانی باشیم و هم حداقل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

وی بیان کرد: به هر حال با توجه به مشکلاتی که با آن دست‌و‌پنجه نرم کردیم و اتفاقاتی که افتاد، از جایگاه هفتمی که به دست آوردیم، راضی هستم و جا دارد از تمام همکارانم در کادرفنی، کادر پزشکی، تدارکات و ماساژورها و همچنین تمام بازیکنانم قدردانی کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: همچنین از مدیریت باشگاه از جمله آقای نعمتی‌نژاد و آقای پورکیانی بابت اعتماد به من، آن هم در فصلی که بسیار حساس و سرنوشت‌ساز برای فوتبال خوزستان بود و تیم باید در مسابقات آسیایی شرکت می‌کرد، تشکر می‌کنم. از تمام هواداران که در بازی‌های بزرگ و حساس از ما حمایت کردند و همچنین اهالی رسانه قدردانی می‌کنم و باید بگویم واقعا سال سختی را پشت سر گذاشتیم.

وی عنوان کرد: به هر حال اگر از نظر روحی - روانی می‌توانستیم کمی بیشتر با بازیکنان‌مان کار کنیم، حداقل می‌توانستیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم ولی بازیکنانم نشان دادند می‌توانند بهتر از این باشند. خدا را شکر وقتی در کوچه و خیابان شاهد ابراز علاقه مردم هستم، مشخص است که مردم کار ما را قبول داشتند و همین که مردم راضی هستند، خوشحال هستم.

پورموسوی در ارزیابی از سطح لیگ شانزدهم نیز گفت: لیگ برتر سال به سال متفاوت است و هر سال یکسری از جوانان وارد لیگ می‌شوند که از انگیزه بسیاری برخوردار هستند و دوست دارند جزو بهترین‌ها باشند و مطمئنا سال به سال شرایط مهیاتر می‌شود.

وی افزود: طبق میانگین سنی که فدراسیون فوتبال اعلام کرده است، امسال جزو سه تیم جوان لیگ برتر بودیم و همچنین تیم ما از نظر مجموعه تیمی و ارنج و تعویض‌هایی که در مسابقات داشتیم، تیم دوم بود و خدا را شکر میانگین سنی‌مان به ویژه در بازی آخر لیگ که از دو بازیکن 15 و 16 ساله و دو بازیکن 21 ساله استفاده کردیم نیز بسیار پایین بود و عملکرد مثبتی در این بخش داشتیم. به هر حال همین که جوان‌گرایی، بومی‌گرایی و امتیازگیری‌مان با هم ادغام شد،‌ خوب بود. من در طول فصل، زیاد به این موضوع اشاره نکردم ولی اکنون صلاح دیدم پس از پایان لیگ این موضوع را مطرح کنم. ما در آسیا نیز جوان‌گرایی داشتیم و محمد شریفی را بازی دادیم و از این نظر نیز جزو تیم‌هایی بودیم که پدیده معرفی کرده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره کمی و کاستی لیگ نیز عنوان کرد: نمی‌توان گفت که کمی و کاستی وجود نداشت؛ در شروع لیگ پس از انجام چهار بازی، مسابقات برای 45 روز تعطیل می‌شدند که یکی از نقاط‌‌ ضعف لیگ ما بود و اگر می‌توانستند این موضوع را مدیریت کنند، طبیعتا خیلی بهتر بود.

وی ادامه داد: شاهد بودیم که تیم‌ها سه چهار بار بدنسازی می‌کردند و همین باعث شد که تمام تیم‌ها مصدوم بدهند. همچنین تعطیلی زیاد لیگ باعث می‌شد بازیکنان بی‌انگیزه شوند و کار ما مربیان را سخت می‌کرد. درست است که فدراسیون از قبل برنامه را به ما داده بود ولی دو برنامه پیشنهادی آن، شبیه به هم بود و در واقع آن‌ها تصمیم‌شان را گرفته بودند ولی ان‌شاءالله در فصل جدید لیگ برتر به صورتی برنامه‌ریزی کنند که دیگر به این صورت نشود.

پورموسوی در ارزیابی از عملکرد داوری در لیگ شانزدهم نیز گفت: در روزهایی که برای ما هم خوب و بد داشت، این موضوع شامل داوری هم می‌شد. این‌که یکسری داوران جوان وارد عرصه شدند، صبر و تحمل می‌خواهد ولی باید بپذیریم در بازی‌های حساس و بزرگ، زمان مناسبی برای جوانگرایی نیست. در کل باید بگویم داوری نمره قبولی گرفت.

وی درباره ادامه همکاری با باشگاه استقلال خوزستان هم خاطرنشان‌کرد: تاکنون مذاکره رسمی صورت نگرفته است ولی خود من دوست دارم کارم را در این باشگاه و تیم ادامه دهم. به هر حال اگر شرایط فراهم شود، در استقلال خوزستان می‌‌مانم و امیدوارم مشکلات هم حل شود تا بتوانم بازیکنان را هم نگه دارم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین در خصوص دیدار تیمش برابر الجزیره در لیگ قهرمان آسیا، گفت: امیدوارم تماشاگران‌مان روز سه‌شنبه به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند تا ان‌شاءالله با کسب امتیاز با سربلندی به مرحله بعد صعود کنیم. این بازیکنان تا به امروز به عشق مردم و هواداران بازی کرده‌اند و انتظار داریم تماشاگران روز سه‌شنبه به عنوان یار دوازدهم کنار تیم باشند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار