تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۴۶۲۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره پست شهرستان شوش:
طرح بهنگام‌سازی کدپستی در شوش اجرایی می‌شود
رئیس اداره پست شهرستان‌شوش گفت: با حضور بازرسان و کارشناسان این طرح در شهرستان و بازدید‌های میدانی از چند نقطه شهری و روستایی مرحله‌ی اول این طرح تائید شده و  بزودی طرح بهنگام سازی کدپستی املاک در شهرستان‌شوش اجرایی می‌شود.

عباس چنانی امروز به تعطیلی پنجشنبه‌ها در خوزستان اشاره کرد‌ و‌ اظهار داشت: از آنجایی که شرکت پست یک شرکت اجرایی و خدمات‌رسان است و برای خدمت هرچه بهتر و بیشتر به همشهریان و ارائه خدمات و توزیع و دریافت مرسولات مردم باید همیشه در حال سرویس‌دهی باشیم، در روز پنجشنبه این اداره تعطیل نیست.

وی گفت: در راستای ارزیابی های عملکرد صورت گرفته در سال 95 ادارات پست شهرستان‌های شادگان، رامشیر و شوش به عنوان ادارات برتر خوزستان انتخاب و تقدیر شد. در ارزیابی‌ها که بر اساس شاخص‌های کیفی و کمی انجام می‌شود این سه شهرستان توانستند به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را در بین ادارات پست شهرستانهای استان کسب کنند.

چنانی تصریح کرد: برای توزیع ابلاغیه و اخطاریه‌های ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها به مشتریان آنان آمادگی کامل را داریم که به اداره پست واگذار شود.

رئیس اداره پست‌ شهرستان‌شوش ادامه داد: سایت"بیتاک" برای تبلیغات نامزدهای انتخابات در فضای مجازی به صورت قانونی راه‌اندازی شده و نامزدهای انتخاباتی برای تبلیغات و کارکردهای این سامانه می‌توانند به اداره پست مراجعه کنند.

وی ‌بیان کرد: انتظار داریم ادارات و سازمان‌ها با اداره پست همکاری بیشتری داشته باشند تا بتوانیم خدمات را به نحو‌ احسن و در کوتاه‌ترین زمان به شهروندان ارائه دهیم.

رئیس اداره پست شهرستان‌شوش به طرح بهنگام سازی املاک در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با حضور بازرسان و کارشناسان این طرح در شهرستان و بازدید‌های میدانی از چند نقطه شهری و روستایی مرحله‌ی اول این طرح تائید شده و  بزودی طرح بهنگام‌سازی کدپستی املاک در شهرستان‌شوش اجرایی می‌شود.

چنانی گفت: شهروندان باید برای ثبت نام کارت ملی فقط به اداره پست و دفتر خدماتی پستی جریده در خیابان شهید رجایی این شهر اقدام کنند. و برای تحویل کارت ملی هوشمند فقط به اداره پست مرکزی این شهرستان مراجعه کنند.

رئیس اداره پست شهرستان شوش بیان کرد: هزینه پیش‌ ثبت‌نام کارت ملی هوشمند در اداره پست این شهرستان رایگان است.

وی یادآورشد: شهروندان بخش شاوور این شهرستان می توانند برای ثبت نام کارت ملی به اداره پست شهر الوان مراجعه کنند و همکاران ما در این اداره  خدماتی مثل: ثبت‌نام کارت ملی، توزیع کارت ملی و توزیع مرسولات پستی را انجام می‌دهند.

رئیس اداره پست در گفت: لذا از همشهریان تقاضا داریم با در دست داشتن مدرک شناسایی معتبر جهت دریافت کارت ملی به اداره پست مرکزی شهرستان شوش مراجعه کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار