تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۱۴۶۲۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان عنوان کرد:
تمام امکانات برای برگزاری فینال جام حذفی فوتبال در خرمشهر فراهم است/ حضور وزیر ورزش در فینال جام حذفی
مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان با تاکید بر حضور وزیر ورزش در فینال جام حذفی، گفت: تمام امکانات برای برگزاری فینال جام حذفی فوتبال در خرمشهر فراهم است
مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان با تاکید بر حضور وزیر ورزش در فینال جام حذفی، گفت: تمام امکانات برای برگزاری فینال جام حذفی فوتبال در خرمشهر فراهم است.

در آستانه برگزاری فینال جام حذفی فوتبال میان دو تیم نفت تهران و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه نفت و گاز شهرستان هستیم، دیداری که در پنجشنبه هفته جاری قرار است انجام گیرد.

در فضای مجازی و برخی از رسانه‌ها خبرهایی مبنی بر عدم برگزاری فینال جام حذفی به دلیل تعمیرات و بی‌کیفیت بودن زمین خرمشهر منتشر شد، که این مساله باعث ایجاد نگرانی در میان مردم خرمشهر شد.

افشین حیدری در این رابطه اظهار کرد: تمام امکانات برای برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه نفت و گاز اروندان و میزبانی شهر خرمشهر فراهم است و روز پنجشنبه هفته جاری این دیدار میان دو تیم نفت تهران و تراکتورسازی تبریز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با همکاری میان استانداری خوزستان و منطقه آزاد اروند امکانات رفاهی ورزشگاه در حال تکمیل است و همچنین زمین چمن ورزشگاه نفت و گاز اروندان برای برگزاری مسابقه آماده است.

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان خوزستان با تاکید بر اینکه وزیر ورزش در فینال جام حذفی حضور پیدا می‌کند، گفت: امسال هم مانند سال گذشته در حاشیه این رقابت، اقدامات فرهنگی اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: هیچ مشکلی برای انجام فینال جام حذفی در شهرستان خرمشهر وجود ندارد و امیدواریم که این رقابت خوب و با کیفیت برگزار شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار