تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۱۴۶۲۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پلیس: «زیر گرفتن دختر جوان توسط خودروی گشت ارشاد» در دست بررسی است
"در حال بررسی صحت این موضوع هستیم و در صورت اثبات با خاطی آن برخورد خواهیم کرد. ضمن اینکه مشخص نیست که این فیلم متعلق به چه زمانی بوده"
سخنگوی نیروی انتظامی جزییاتی از ماجرای اعمال قانون خودروی حامل فرماندار ملایر را تشریح کرده و از دلجویی و عذرخواهی فرماندار از مامور پلیس بلافاصله پس از حادثه خبر داد.

 سردار سعید منتظرالمهدی در حاشیه مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین درباره خبری که چندی پیش از سوی رسانه‌ها با عنوان زیر گرفتن مأمور پلیس از سوی فرماندار ملایر منتشر شده بود، گفت: این حادثه مربوط به چند روز پیش است و اینطور نیست که خودرو به مامور ما بزند و پرتاب کند و برود. فرماندار پشت فرمان نبوده و بخشدار پشت فرمان خودرو قرار گرفته و چند متری مأمور وظیفه‌شناس راهور با خودرو جابه‌جا شده که بلافاصله فرماندار از ماشین پیاده شده و از این مأمور دلجویی کرده است.

پلیس: «زیر گرفتن دختر جوان توسط خودروی گشت ارشاد» در دست بررسی است

وی در مورد جزییات این ماجرا اظهار کرد: آنچه که مسلم است، این است که همه باید در برابر قانون یکسان بوده و در مدار قانون حرکت کنند. مسوولیت برای کسی مصونیت نمی‌آورد و همه در برابر قانون برابرند. چند روز پیش در جاده‌ای که سرعت مجاز آن 50 کیلومتر در ساعت بوده است خودرویی با سرعت 138 کیلومتر در ساعت در حال حرکت بوده که مامور وظیفه‌شناسمان نیز بر حسب قانون این خودرو را متوقف کرده و قصد اعمال قانون آن را داشته است.

سخنگوی نیروی انتظامی با بیان اینکه بخشدار پشت فرمان خودرو نشسته بود گفت: این موضوع در حال پیگیری قضایی است و ما نیز شکایتمان را ثبت کرده و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شده که در حال رسیدگی است.

منتظرالمهدی در پاسخ به سوالی دیگر درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی درخصوص عابری که به زیر خودروی گشت ارشاد رفته، اظهار کرد: این فیلم منتشر شده اما قطع شده است؛ البته ما هیچ گونه تخلفی را نمی‌پذیریم و در حال بررسی صحت این موضوع هستیم و در صورت اثبات با خاطی آن برخورد خواهیم کرد. ضمن اینکه مشخص نیست که این فیلم متعلق به چه زمانی بوده است.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حامی سردار خلبان سرتیپ امیر حیات مقدم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
0
اوضاع خرابتر از آنی است که بتوان امید به بهبود ان داشت.
:
:
:
آخرین اخبار