تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۱۴۶۲۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ریزگرد، تمامی مدارس و ادارات ماهشهر را تعطیل کرد
به دلیل انتشار بیش از حدمجاز ریزگردها، تمامی مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان شهرستان در نوبت صبح و بعد از ظهر سه شنبه 19 اردیبهشت ماه تعطیل است
اداره آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:به دلیل انتشار بیش از حدمجاز ریزگردها، تمامی مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان شهرستان در نوبت صبح و بعد از ظهر سه شنبه 19 اردیبهشت ماه تعطیل است.

انتشار ریزگردها بیش از حد مجاز، باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان جنوب خوزستان شد.

همچنین بر اساس اطلاعیه فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر، انتشار بیش از حد مجاز ریزگردها، تعطیلی دستگاه های اجرایی شهرستان را نیز به همراه داشت.

بنا بر این گزارش، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر و دانشگاه علمی کاربردی این شهر نیز روز سه شنبه تعطیل شد.

بر اساس اطلاعیه اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، میزان ریزگردها در هوای بندر ماهشهر در ساعت 9 صبح سه شنبه از سه هزار میکروگرم بر متر مکعب نیز فراتر رفت.

همچنین بر اساس اطلاعیه اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبادان، میزان گرد و غبار در ساعت 8 صبح روز سه شنبه نوزدهم اردیبهشت ماه، 803 میکروگرم بر متر مکعب معادل 5 برابر حد مجاز اعلام شد.

در این اطلاعیه از شهروندان به‌ویژه کودکان، بیماران قلبی، ریوی و گوارشی خواسته شده، به دلیل آلودگی هوای شهرهای آبادان و خرمشهر ناشی از پراکنده شدن ذرات گرد و خاک معلق در هوا، از تردد غیر ضروری پرهیز کنند.

زمانی که شاخص آلایندگی هوا از 150 فرا تر رود، برای تعطیلی مدارس اقدام می شود.

در شرایطی که شاخص به عدد 200 نزدیک نباشد، معمولا برای بهبود شرایط مدارس مقطع ابتدایی تعطیل می شوند اما در صورتی که شرایط اضطرار اعلام شود، نسبت به تعطیلی سایر مقاطع برنامه ریزی می شود.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
1
0
کارمندان منطقه ویژه هم تعطیل کنین
:
:
:
آخرین اخبار