تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۱۴۶۴۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قلعه‌نویی در خرمشهر: پول یک روز نفت را بدهند، مشکلات خرمشهر حل می‌شود
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: اگر درآمد یک روز نفت را به خرمشهر بدهند مشکلات این شهر برطرف خواهد شد
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: اگر درآمد یک روز نفت را به خرمشهر بدهند مشکلات این شهر برطرف خواهد شد.

 امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران ضمن ابراز تاسف از رخداد حادثه معدن گلستان، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری، امیدوارم دولت جدید فقط شعار ندهد و به فکر مردم باشد.

وی در ادامه با اشاره به صعود سه نماینده کشورمان به دور بعد رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: در این مدتی که در تیم تراکتورسازی کار می‌کردم، کادر فنی کاملاً همدل بودند و شرمنده تک تکشان هستم و  کادر پشتیبانی هم همه خوب بودند جا دارد از همه عزیزان حلالیت بطلبم.

قلعه نویی افزود:  من فکر می‌کنم آنچه شایسته مردم آذربایجان و تیم خوب تراکتورسازی بود به آن نرسیدیم، همه می‌گویند اولی‌ها جزو اولی‌ها هستند اما من می‌خواهم یک کلمه هم به آن اضافه کنم و با‌معرفت‌ها اولی‌ها هستند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: درست است که در دو سه سالی که در تبریز بودم، با من بدرفتاری شد، اما یقین دارم تبریزی‌ها و آذری‌ها با معرفت هستند و این خطه مردم خوب و شریفی دارد.

وی یادآور شد: ما کمبودهایی داشتیم، وقتی به اصفهان رفتم، افسوس خوردم که چرا این ورزشگاه و چمن خوب در تبریز نیست و یادگار چنین وضعیت چمنی ندارد.

قلعه نویی در خصوص دیدار فردای تیمش مقابل نفت تهران در فینال جام حذفی اشاره کرد: نفت تیم خوبی است و کادر فنی خوبی دارد،‌ امیدوارم هوا و زمین اجازه بازی خوب را بدهد که بازی خوبی را شاهد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز شاره به شهر خرمشهر داشت و عنوان کرد:  با افتخار به خرمشهر آمدیم، این شهر می‌تواند نماد ایران شود، ما نه نامه زدیم و نه اعتراضی به برگزاری بازی در اینجا داشتیم. اعتقاد دارم برای خوزستان و خرمشهر کاری نشده است.

وی گفت: سال 81 اینجا حضور داشتم و تا به الان فقط یک پل ساخته‌اند، اگر پول یک روز نفت را به اینجا اختصاص دهند همه مشکلات حل می‌شود. شما امکانات کشورهایی مثل قطر که در حوزه خلیج فارس حضور دارند را ببینید، ورزشگاهی که من در قطر در آن بازی می‌کردم، شبیه ورزشگاه منچستر شده، تازه می‌خواهند آن را خراب کنند و یک ورزشگاه جدید بسازند! محل تمرین روز گذشته را که دیدم نسبت به این مسئله حسرت خوردم، در خوزستان آدم‌های بزرگی حضور دارند و باید این مشکلات حل شود.

قلعه‌نویی ابراز کرد: شرایط بازی جام حذفی با سایر مسابقات متفاوت است, ما از کمبود بازیکن لطمه خوردیم و با سختی کارمان را پیش بردیم، اما بازیکنان ما پا پس نکشیدند، برای این دیدار نیز کارهای تاکتیکی کردیم و می‌دانیم نفت تهران بازی مستقیم می‌کند و روی شروع مجددها برنامه دارد که باید ارتباط خط هافبک و حمله این تیم را قطع کنیم.

وی در خصوص اامه همکاری اش با باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: فوتبال همین است هیأت مدیره و مدیریت باشگاه شاید بخواهند تصمیم نو و جدیدی بگیرند تا تیمشان از وضعیتی که دارد، بهتر شود و من نیز تابع تصمیم آنها خواهم بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اشاره کرد:  ما  با توجه به شرایطی که داشتیم ایثار کردیم و سوم شدیم، بعد از جدایی سروش نفراتی مدنظر ما بودند که جذب کردیم، اما 4 بازیکن از تیم ما جدا شدند، سینا عشوری مصدوم شد، ادینهو نیز رفت.

قلعه‌نویی در پایان در مورد لیست تیم ملی گفت: من هنوز لیست را ندیده‌ام، اما کسی که مسئولیت فنی دارد حق انتخاب با اوست، با این حال من فکر می‌کنم در تیم ما هم بازیکنانی بودند که شایسته انتخاب شدن بودند،‌ اما اینکه چرا انتخاب نشدند، مسئولیتش با کادر فنی است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار